cebulowe bahji? - kuchnia hinduska...

11. Data: 2006-03-12 12:32:10

Temat: Re: cebulowe bahji? - kuchnia hinduska...
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:dv11pi$6c4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A nie potrafisz jej sparzyć?
> ;-)

Raz spróbowałem. W życiu. Wolę spaloną na czarno na smalcu niż coś
takiego. Wątroba mało nie wyfruneła. I w smaku okropne ;o)

Pzdr
Paweł

12. Data: 2006-03-12 12:39:34

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski wrote:
> Waldemar Krzok napisał(a):
> Możesz też wziąć gips i wodę i zrobić z tego foremkę...
>
> Coś taki rozjuszony? Pytam, żeby mieć pełnię wiedzy i iść w bajhi ze
> świadomością co robię, a nie w oślep...

ach, nie jestem rozjuszony, to miał być dowcip. Może twardy jak gips,
ale akurat taki mam nastrój. Jak chcesz poznać smak jakieś potrawy to
zrób ją według przepisu. Improwizować można za drugim razem. Kopnij się
do jakiegoś sklepu i zakup raz mąkę z ciecierzycy i spróbuj. Jest
naprawdę dobre. Aha, to co ty chyba masz na myśli (z mąką z ciecierzycy)
to jest pakora. Bhaji, wg tego co jest w moim kajeciku, ciecierzycy nie
zawiera. Osobiście najlepiej smakuje mi pakora z kalafiora, pieczarek i
brokułów.

Waldek

13. Data: 2006-03-12 12:45:23

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):
>[...] Wątroba mało nie wyfruneła. I w smaku okropne ;o)

Wybacz, ale bredzisz. Moja żona po żółtaczce wszczepiennej tylko parzona
jada.
Zdaje się, że nawet nie wiesz o czym piszesz.
pozdr. Jerzy

14. Data: 2006-03-12 16:27:51

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):
> [...]
to jest pakora. Bhaji, wg tego co jest w moim kajeciku, ciecierzycy nie
zawiera. Osobiście najlepiej smakuje mi pakora z kalafiora, pieczarek i

Kupuję nową nazwę. Ja po prostu wzsełdem do pokoju, psryknąłem pilotem i
zobaczyłem to mieszanie cebuli z mąką z cieciezrycy. Powtarzam za
lektorem. Stąd ani nazwy dobrze nie zajarzyłem, ani nie wiedzałem, czy
wcześżniej nie dorzucono do tej miski jeszcze dwudziestu innych
składowych... Pakora. Nawet wolę.
Ale - na twoją odpowiedzialność - kupuję ciecierzyczną mąkę. ALbo ci
postawię za to piwo, albo wysypię na głowę.
Też dowcip to miał być. Mi się podoba...

--
JackOss - a po co mi sygnatura?!

15. Data: 2006-03-12 17:48:53

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski wrote:
> [...]
> postawię za to piwo, albo wysypię na głowę.
> Też dowcip to miał być. Mi się podoba...

ach na głowę nie musisz mi sypać. W razie co odbiorę prochy.

Waldek

16. Data: 2006-03-12 20:41:25

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:dv156l$ntm$4@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
parzona
> jada.
> Zdaje się, że nawet nie wiesz o czym piszesz.

Wybacz mi, przykro mi, wiem o czym piszę. Twój przykład i mój przykład
nie potwierdzają niczego, ale jak chłop ma zdrową wątrobę, to niech nie
robi z cebuli szmat, jak nie musi. Tyle.

Pzdr
Paweł

17. Data: 2006-03-14 22:54:41

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O jedno, o drugie, i o tzrecie: czy zwykła mąka (pszenna, żytnia) też
> się nada (pewnie - inny smak!), bo nie chce mi się pędzić do sklepu ze
> zdrową żywnością. Oraz o czwarte: czy podzielasz/cie mój przenikliwy
> sąd, że nie jest to lekkostrawne? Bo może jest, i wtedy - hurra!

oto i uproszczony przepis na onion bhaji
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/onionbhaj
iwithmintra_13697.shtml

18. Data: 2006-03-15 06:50:13

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Sowula napisał(a):

> oto i uproszczony przepis na onion bhaji
> http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/onionbhaj
iwithmintra_13697.shtml

DzięKi, już teraz mam pełno wiedzy o bhaji, zostaje tylko wyskok po
ciecierzycę.
Jak się zmobilizuję to podzielę wrażeniami.

--
JackOss - a po co mi sygnatura?!

19. Data: 2006-03-16 23:58:26

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> ciecierzycę.
> Jak się zmobilizuję to podzielę wrażeniami.

a ten przepis ma tylko make pszenna + proszek do pieczenia + przyprawy etc
ani sladu maki Garam

Masło
cukierki
Odsmażane kartofle.