Re: cellulit raz jeszce

Data: 2004-06-15 21:31:43
Temat: Re: cellulit raz jeszce
Od: "Ligeia" <e...@t...pl>

Barbara Anna wrote:
> Umiar to nie
> to samo co umartwianie sie, choc moze brzmia podobnie.

Tylko, że można łatwo od umiaru przejść w umartwianie się. Ciągle myślisz,
ile co ma kalorii, zastanawiasz się które potrawy źle wpływają na cellulit,
i w efekcie tracisz całą przyjemność jakiej może dostarczać jedzenie.

> Weglowodany. Sa teorie, ze najbardziej szkodza w polaczeniu z
> tluszczem. Sa teorie, ze niedobrze jest jesc wysokokaloryczne posilki
> na noc. Ja tam wierze, ze cos w tych teoriach jest, ale to juz NTG.
>
> Pozdrawiam,
>
> BA

Coś jest na pewno i dlatego ogólnie staram się jeść zdrowo, ale bez rygoru.
Natomiast ten komentarz Wiol miał chyba świadczyć o tym, że czasem można
sobie pozwolić na coś smacznego. :-) I z tym się w zupełności zgadzam.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw