cena za lek

11. Data: 2003-03-20 13:49:40

Temat: Re: cena za lek
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie i to sa lekarze. Jesli zapisza emerytce leki za >100 zl to ona
> tak nie pojdzie do apteki. Czyli zostanie bez lekow, a lekarz tez nic z
> tego nie bedzie mial.
> Tak to bywa w naszym "pieknym" kraju. Przynajmniej lepiej niz w Afryce ;)

Raczej jednak jest tak, że przedstawiciel producenta leku przyjdzie do
lekarza, da długopis, kalendarzyk lub wycieczkę, było dużo artykułów na ten
temat.

12. Data: 2003-03-20 13:58:45

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie i to sa lekarze. Jesli zapisza emerytce leki za >100 zl to ona
> tak nie pojdzie do apteki. Czyli zostanie bez lekow, a lekarz tez nic z
> tego nie bedzie mial.

Wlasnie i to jest bardzo przykre :(

Magda

13. Data: 2003-03-20 14:00:46

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tego nie bedzie mial.
> Tak to bywa w naszym "pieknym" kraju. Przynajmniej lepiej niz w Afryce ;)

Zaaaaraz ,To Ty czy ten drugi,bo i ile dobrze rozumiem to zdazyles sie
pozegnac?:-))

Magda

14. Data: 2003-03-20 14:34:05

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz wrocilem, bo musialem zareagowac. Ktos musi strzec porzadku i pisac do
Abuse ;)
BTW moje:
IP: 217.96.145.188
pe188.slupsk.sdi.tpnet.pl
Wystarczy otworzyc zrodlo wiadomosci i znalezc ten niepodwazalny
identyfikator, bo ten lamer nie wysle z mojego IP.

--
Wise Man
#GG: 3226283

15. Data: 2003-03-20 20:06:04

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "WiseMan" <w...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> Maja ciche umowy z aptekami.Za przepisanie drogich lekow ,maja jakas tam
> prowizje czy nagrode np w postaci wycieczki zagranicznej.Od razu zaznaczam
> ze nie wszysty lekarze mysla tylko o wlasnym tylku.
>
> Magda

Raczej nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz i proszę nie oczerniac mi tu
farmaceutów !
niby jakie to maja być umowy i na czym polegać ???
Apteka zarabia na marzy a jej wysokość jest ściśle ustalona

16. Data: 2003-03-20 22:42:32

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Raczej nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz i proszę nie oczerniac mi
tu
> farmaceutów !

Mam pojecie,u kumpeli w aptece takie umowy sie podpisuje/dogaduje.
Poza tym kiedys syn lezal w szpitalu na oddziale na ktorym takze lezal syn
kobiety -farmaceutki i takze mowila mi ze takie sytuacje sie zdarzaja,ale
ona akurat w to sie nie bawi.
Nie oczerniam WSZYSTKICH farmaceutow i WSZYSTKICH lekarzy tylko tych co
zeruja na ludziej chorobie.

Magda

17. Data: 2003-03-20 23:06:06

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ona akurat w to sie nie bawi.
> Nie oczerniam WSZYSTKICH farmaceutow i WSZYSTKICH lekarzy tylko tych co

Ok ,moze jest troche inaczej.Lekarze podpisuja umowy z firmami
farmaceutycznymi.

Magda

18. Data: 2003-03-21 06:00:25

Temat: Odp: cena za lek
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5dhgs$kj$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

A post pozniej....

> Ok ,moze jest troche inaczej.Lekarze podpisuja umowy z firmami
> farmaceutycznymi.

Bez komentarza....

W.

19. Data: 2003-03-21 08:37:47

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> napisał w wiadomości

> Bez komentarza....

Co nie zmienia faktu ze pacjenci sa robieni w ....tu sie nie wraze .

Magda

20. Data: 2003-03-21 08:41:02

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> napisał w wiadomości

> A post pozniej....

Kumpela wybadala sytuacje dokaldnie,stad moje sprostowanie.
Przepraszam aptekarzy.
Co nie oznacza zejestem mniej wkurzona na te "uklady".

Magda

OB: 2 mm
potrzeba pomocy - dziecko pogryzło termometr !!
Z iluzji świata do Rzeczywistości Stworzenia
niebezpieczenstwa niesione przez seks oralny
pusta głowa