chili con carne

1. Data: 2005-02-16 21:27:35

Temat: chili con carne
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś jadł chili con carne robione z przepisu ze stronki Wielkie Żarcie?

podaje adres:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis2515.html

Czy jest to dobre i pasuje na kolacje?

pozdrawiam

pusiak

1. Data: 2005-02-16 21:50:36

Temat: Re: chili con carne
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podałabym to ewentualnie na kolacje moim niedzielnym gościom. Z tego co
przeczytałam nie wydaje mi się żeby to była ciężka potrawa. Dlatego tak myśle,
że na kolacje może pasować. Ale wole sie upewnić bo nigdy tego nie jadłam.

Mam jeszcze jedno pytanie. Z jakim trunkiem można to podać

pozdrawiam i dziękuje za pomoc

pusiak

1. Data: 2005-02-16 21:54:17

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...onet.pl>,
"pusiak" <p...@b...pl> wrote:

> Czy ktoś jadł chili con carne robione z przepisu ze stronki Wielkie Żarcie?
>
> podaje adres:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis2515.html

Nie jadłem, ale przepis jak wiele innych. Brakuje mi w nim kminu
rzymskiego.

> Czy jest to dobre

Ponieważ przepis podobny do innych, to sądzę, że rezultat będzie dobry.

> i pasuje na kolacje?

Oczywiście, świetnie pasuje na kolację, pod warunkiem, że stołownicy nie
śpią w tej samej sypialni. ;-)

Władysław

1. Data: 2005-02-16 22:05:23

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" wrote in message
.
| Oczywiście, świetnie pasuje na kolację, pod warunkiem, że stołownicy nie
| śpią w tej samej sypialni. ;-)

Albo wypija porzadna ilosc herbatki koperkowej ;))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-02-16 22:51:10

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że na kolacje może pasować. Ale wole sie upewnić bo nigdy tego nie jadłam.
>
> Mam jeszcze jedno pytanie. Z jakim trunkiem można to podać

jak zwykle czerwone wino
a przed na apetyt po lufie xzegoś mocniejszego
może tekili??

1. Data: 2005-02-16 23:08:18

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 16 février 2005 ŕ 22:54:17, vous écriviez :

Ale za to jest bazylia :)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-02-17 05:38:25

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cv0j30$inm$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Alko" <w...@s...na-ryj.org> wrote:

> Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> myśle,

> jak zwykle czerwone wino

Raczej z piwem.

> a przed na apetyt po lufie xzegoś mocniejszego
> może tekili??

Władysław

1. Data: 2005-02-17 05:41:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...onet.pl>,
"pusiak" <p...@b...pl> wrote:

> Podałabym to ewentualnie na kolacje moim niedzielnym gościom.

Chili con carne dla gości i to niedzielnych? To raczej dość pospolita
potrawa, raczej mało wytworna.

>Z tego co
> przeczytałam nie wydaje mi się żeby to była ciężka potrawa.

Fasola z mięsem wołowym, ostro przyprawiona ne wydaje Ci się ciężka?

Władysław

1. Data: 2005-02-17 07:18:12

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłbyś mi podsunąć w takim razie jakiś pomysł? Moja mama zaproponowała
cannelloni - ale jakoś nie mam ochoty na makaron. Poszperałam i wynalazłam chili
con carne. Ale jak to nie jest dobry pomysł żeby częstowac tym gości wieczorem
to zrobie coś innego. Tylko co?

na koreczki i sałatki chyba jednak nie mam ochoty
wolałabym coś na ciepło ale też nie tak bardzo pracochłonnego bo nie mam zamiaru
spędzić całego wieczoru w kuchni
no i chciałabym żeby to było danie w rozsądnej cenie i przy tym coś innego niż
tradycyjna polska kuchnia

Jeżeli masz jakiś pomysł to byłabym bardzo wdzięczna za pomoc

pozdrawiam

pusiak

1. Data: 2005-02-17 08:15:45

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...onet.pl>,
"pusiak" <p...@b...pl> wrote:

> [...]
> wieczorem
> to zrobie coś innego. Tylko co?
>
> na koreczki i sałatki chyba jednak nie mam ochoty

Słusznie.

> wolałabym coś na ciepło ale też nie tak bardzo pracochłonnego bo nie mam
> zamiaru
> spędzić całego wieczoru w kuchni

> coś innego niż tradycyjna polska kuchnia

A o masz przeciwko tradycyjnej polskiej kuchni?!

> Jeżeli masz jakiś pomysł to byłabym bardzo wdzięczna za pomoc

Ze wszyskich przpeisów świata mam Ci wybrać ten jeden, który będzie Ci i
Twoim gościom odpowiadał? ;-) Zrób poulet Marengo. Albo Hortobagyi
palacsinta. Albo coś innego.

Władysław

Re: szukam
Co zrobić z Baileysem?
Olej roślinny zużyty - czy jest szkodliwy?
prawdziwy miód
Łosoś a'la Niedźwiedź ;)