Re: chyba "możemy" się...

Date: Sun, 06 Jun 2010 21:24:51 +0200
From: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: chyba "możemy" się...

Dnia 2010.06.06 01:26, użytkowniczka/użytkownik PZ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Glupie pierdolenie.... Artykul falszywy i szukajacy sensacji...

Przesadziłeś :-)
Szukający sensacji - tak - ale niestety niepełnosprawni - jeszcze jako pary wzbudzają

sensację - jakby to obcy byli - i takie artykuły nie pomogą, jak my nie wyjdziemy na
miasto :-).

> P.S. Tak przy okazji do Jacka K. w Stokrotce byles mistrzem w szachy i nie
> raz z Toba gralem... znaczy srednio na siedem partii jedna mi sie udalo
> wygrac..... Ciekawi mnie czy tylko ja mam taka pamiec? W koncu stokrotka to
> jakies 26-24 lata temu :)

No stokrotkę wspominam ciepło :-)
Goczałkowice - i młodzieńcze lata - pierwsze miłości i pocałunki .... :-)
A kim ty jesteś PZ ?? No fakt - Stokrotka to było hoho - ostatni raz 89 rok - po
maturze byłem i byłem przyjęty na Politechnikę Śląską jako świeżo upieczony student
wydziały Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Teraz to już mi 18-tka z VAT-em
stuknęła (jak to mawia księgowy w biurze rachunkowym)/ pamięć też już nie taka, na
nos muszę do komputera wkładać okulary - tak i czas upłynął i pamięć zanika ;P. A i
zapewnię pamiętasz, że mnie na górkę ciągnęło, do płci przeciwnej :-D

Ale - szkoła w Stokrotce jest na Naszej Klasie (co się cholernie skomercjalizowała) i

jestem tam oczywiście zapisane - w końcu tam "dojrzewałem" od szóstej klasy. Jest
forum, tak samo aktywne jak ta grupa ;/.

A w szachy no cóż - trafiłem na mocniejszego nie raz - ale jednego to chyba ani razu
nie udało mi się pokonać, niestety Józek już nie żyje :(, ale oprócz szachów
wprowadził mnie na inne tory patrzenia na świat.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

06.06 Adam Pietrasiewicz
07.06 Jacek Kruszniewski
07.06 LM
07.06 Adam Pietrasiewicz
11.06 PZ
11.06 PZ
11.06 PZ
13.06 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla