Re: chyba "możemy" się...

Data: 2010-06-06 19:24:51
Temat: Re: chyba "możemy" się...
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 2010.06.06 01:26, użytkowniczka/użytkownik PZ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Glupie pierdolenie.... Artykul falszywy i szukajacy sensacji...

Przesadziłeś :-)
Szukający sensacji - tak - ale niestety niepełnosprawni - jeszcze jako pary wzbudzają

sensację - jakby to obcy byli - i takie artykuły nie pomogą, jak my nie wyjdziemy na
miasto :-).

> P.S. Tak przy okazji do Jacka K. w Stokrotce byles mistrzem w szachy i nie
> raz z Toba gralem... znaczy srednio na siedem partii jedna mi sie udalo
> wygrac..... Ciekawi mnie czy tylko ja mam taka pamiec? W koncu stokrotka to
> jakies 26-24 lata temu :)

No stokrotkę wspominam ciepło :-)
Goczałkowice - i młodzieńcze lata - pierwsze miłości i pocałunki .... :-)
A kim ty jesteś PZ ?? No fakt - Stokrotka to było hoho - ostatni raz 89 rok - po
maturze byłem i byłem przyjęty na Politechnikę Śląską jako świeżo upieczony student
wydziały Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Teraz to już mi 18-tka z VAT-em
stuknęła (jak to mawia księgowy w biurze rachunkowym)/ pamięć też już nie taka, na
nos muszę do komputera wkładać okulary - tak i czas upłynął i pamięć zanika ;P. A i
zapewnię pamiętasz, że mnie na górkę ciągnęło, do płci przeciwnej :-D

Ale - szkoła w Stokrotce jest na Naszej Klasie (co się cholernie skomercjalizowała) i

jestem tam oczywiście zapisane - w końcu tam "dojrzewałem" od szóstej klasy. Jest
forum, tak samo aktywne jak ta grupa ;/.

A w szachy no cóż - trafiłem na mocniejszego nie raz - ale jednego to chyba ani razu
nie udało mi się pokonać, niestety Józek już nie żyje :(, ale oprócz szachów
wprowadził mnie na inne tory patrzenia na świat.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)