chyba nie do konca rozumiem

381. Data: 2011-11-25 22:22:06

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 12:35:22 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Masochista :)

Czuję sie, jakby mnie mrówki oblazły, ble.
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

382. Data: 2011-11-25 22:27:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:01:39 +0100, Paulinka napisał(a):

> ZAMACH nasz Ty kwiecie inteligencji kobiecej. To Ty pisałaś o zamachu, a
> ja o katastrofie lotniczej.

Rozstań się na chwilę z zapamiętaną sekwencją logiczną Smoleńsk-zamach, to
może coś skojarzysz...

383. Data: 2011-11-25 22:29:02

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 23:22, XL pisze:

> Czuję sie, jakby mnie mrówki oblazły, ble.

Przepraszam...

michał

384. Data: 2011-11-25 22:31:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 23:00, XL pisze:

> Na szczęście TY nie masz żadnego wpływu na nią.

Ale na pewno mają na nią wpływ nieszczęśliwi znajomi z grubymi dziećmi.

Ewa

385. Data: 2011-11-25 22:32:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:11:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> A jak założę kominiarkę, to będzie lepiej?

Jeśli nie chcesz już rozmawiać, to po prostu nie rozmawiaj, a nie uciekaj w
boczne uliczki, w dodatku głupio.

386. Data: 2011-11-25 22:33:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Rozstań się na chwilę z zapamiętaną sekwencją logiczną Smoleńsk-zamach, to
> może coś skojarzysz...

Wierzby plączące, brzozy, sekwencja mi się urwała.

--

Paulinka

387. Data: 2011-11-25 22:34:26

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 23:22, XL <i...@g...pl> wrote:

> Czuję sie, jakby mnie mrówki oblazły, ble.

Mrówki znęcone blaskiem bieluchnej pończoszki,
Wbiegły, gęsto zaczęły łaskotać i kąsać,
Telimena musiała uciekać, otrząsać,
Na koniec na murawie siąść i owad łowić.

Nie mógł jej swej pomocy Tadeusz odmowić;
Oczyszczając sukienkę, aż do nóg się zniżył,
Usta trafem ku skroniom Telimeny zbliżył -
W tak przyjaźnej postawie, choć nic nie mówili
O rannych kłótniach swoich, przecież się zgodzili;

388. Data: 2011-11-25 22:37:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jeśli nie chcesz już rozmawiać, to po prostu nie rozmawiaj, a nie uciekaj w
> boczne uliczki, w dodatku głupio.

To aktualny problem organizacji zgromadzeń w Polsce. Niektórzy patrioci
nie chcą ujawniać twarzy, a potem palą wozy transmisyjne.

--

Paulinka

389. Data: 2011-11-25 23:55:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:31:02 +0100, medea napisał(a):

> Ale na pewno mają na nią wpływ nieszczęśliwi znajomi z grubymi dziećmi.

Znowu coś tworzysz - tym razem o "nieszczęśliwych znajomych".
Zaczynam mieć już szczerze dosyć Twoich kłamstw i insynuacji.
Twój charakter wybitnie mi nie odpowiada - kłamiesz, insynuujesz coś, czego
nigdy nie powiedziałam, nadinterpretowujesz albo zgoła opacznie
przedstawiasz moje wypowiedzi. To tkwi Twojej psychice. I na pewno jest
zwiazane z realnym życiem...
PLONK

390. Data: 2011-11-26 00:02:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:33:12 +0100, Paulinka napisał(a):

> Wierzby plączące, brzozy, sekwencja mi się urwała.

KATYŃ: przeciągająca się sprawa rehabilitacji ofiar - brak odszkodowań za
ich śmierć <= brak działań państwa polskiego.
SMOLEŃSK: przeciągające się i stronnicze śledztwo rosyjskie - niszczenie
dowodów <= brak działań państwa polskiego.

[...]

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza