ciasta z mąk nietypowych

1. Data: 2003-04-22 10:43:38

Temat: ciasta z mąk nietypowych
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdziłam - drożdżowy spód do pizzy z mąki ryżowej z dodatkiem
gryczanej wychodzi doskonale, kruche ciasto z mąki kukurydzianej jest
chyba nawet lepsze od zwykłego, a dodatkowo kolor ma ładniejszy :-)

Krycha poświąteczna

1. Data: 2003-04-22 10:50:12

Temat: Re: ciasta z mąk nietypowych
Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Sprawdziłam - drożdżowy spód do pizzy z mąki ryżowej z dodatkiem
> gryczanej wychodzi doskonale, kruche ciasto z mąki kukurydzianej jest
> chyba nawet lepsze od zwykłego, a dodatkowo kolor ma ładniejszy :-)

A to kruche robilas z samej kukurydzianej, czy jako dodatek?

Maria

1. Data: 2003-04-22 11:40:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:

> A to kruche robilas z samej kukurydzianej, czy jako dodatek?

Z samej kukurydzianej.

Krycha

1. Data: 2003-04-22 19:35:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Z samej kukurydzianej.

Przy najbliższej okazji sprawdzę osobiście Krysiną opinie.
W kolorek i odpowiednią konsystencję intuicyjnie wierzę, a co doświadczenie
pokaże nie omieszkam opisać.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-04-23 08:35:28

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Przy najbliższej okazji sprawdzę osobiście Krysiną opinie.
> W kolorek i odpowiednią konsystencję intuicyjnie wierzę, a co doświadczenie
> pokaże nie omieszkam opisać.

Acha, zrób z masła - nie używam margaryn do niczego i być może
to właśnie wpływa na smak moich kruchych ciast.

Krycha

1. Data: 2003-04-23 21:20:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, zrób z masła - nie używam margaryn do niczego i być może
> to właśnie wpływa na smak moich kruchych ciast.

Zrobię, zrobię... Margaryny jakoś porzuciłam, tylko jeszcze do polewy
czekoladowej używam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl