ciąża, proszę pomóżcie

1. Data: 2005-10-04 11:45:33

Temat: ciąża, proszę pomóżcie
Od: "gajer" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mamy poważny problem, mojej dziewczynie spóźniał się okres w sumie to już
czwarty dzień, dzisiaj zrobiła test ciążowy i okazało się że jest w ciąży.
Długo o tym rozmawialiśmy i oboje nie chcemy teraz dziecka.
Do stosunku doszło jakieś 2 tygodnia temu, więc nie tak dawno.
Czy w tej sytuacji jest jakiś sposób aby usunąć ciążę, może lekarz może
przepisać jakieś leki poronne.

Proszę nie odsyłajcie mnie na google, ponieważ jestem tak zdenerwowany że
nie mam siły szukać.

Będę wdzieczny za każdą pomoc, nawet tą nie do końca zgodną z prawem.

2. Data: 2005-10-04 11:49:38

Temat: Re: ciąża, proszę pomóżcie
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.10.2005, o godzinie 13.45.33, na pl.soc.rodzina, gajer napisał(a):

<ciach trollizmy>
NTG

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-10-04 12:12:15

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gajer" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> nie mam siły szukać.
>
> Będę wdzieczny za każdą pomoc, nawet tą nie do końca zgodną z prawem.

A wiesz, że za nakłanianie do aborcji idzie się do więzienia?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

4. Data: 2005-10-04 12:18:08

Od: "maciek_kr" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy z tego co napisałem wynika że kogoś nakłaniam ?
Przecież napisałem że jest to nasza wspólna decyzja.

5. Data: 2005-10-04 12:22:16

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek_kr" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> A czy z tego co napisałem wynika że kogoś nakłaniam ?
> Przecież napisałem że jest to nasza wspólna decyzja.

Obawiam się, że sądu to nie będzie interesowało. Nakłanianie, pomoc - są
karalne. Że tak ładnie powiem: trzeba było myśleć zawczasu.

6. Data: 2005-10-04 13:36:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

maciek_kr napisał(a):
> A czy z tego co napisałem wynika że kogoś nakłaniam ?
> Przecież napisałem że jest to nasza wspólna decyzja.

A byłeś świadom wcześniej, w jaki sposób zachodzi sie w ciążę, czy jest
to dla Ciebie odkrycie?

Ewa

7. Data: 2005-10-04 14:42:15

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czwarty dzień, dzisiaj zrobiła test ciążowy i okazało się że jest w ciąży.
> Długo o tym rozmawialiśmy i oboje nie chcemy teraz dziecka.

Wiesz, to łatwo powiedziec "nie chcemy teraz". Bo jesli chcecie np. za 2-4
lata i w ogóle chcecie mieć wspólne dziecko, to może nie warto przerywac
ciąży?
Jak macie problem tego rodzaju to proponuję
www.federa.org.pl
Są tam np. telefony zaufania dla kobiet w podobnej sytuacji.
O.

8. Data: 2005-10-04 14:47:50

Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> A wiesz, że za nakłanianie do aborcji idzie się do więzienia?

Co w przypadku jakby pojechał do kraju gdzie aborcja jest legalna i
bezpłatna? Mało tego, żeby było śmieszniej to nasz NFZ zrefunduje ten zabieg
w zagranicznym szpitalu. Ot takie nasze unijne prawo.

JACOBS

9. Data: 2005-10-04 15:06:54

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.womenonwaves.org/set-1020.191-pl.html

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://leslawa-ignaszewska.com

10. Data: 2005-10-04 16:44:27

Od: "Angie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję odwiedzić lekarza i szczerze porozmawiać. Poprostu. Tu nie ma co
prosić na grupie. Takie rzeczy, gdy przede wszystkim dziewczyna nie widzi
innej opcji jak tylko zabieg, załatwia się z lekarzem, w czterech ścianach.
I pamiętaj, za próbę nakłanianiado nielegalnej w naszym kraju aborcji grozi
kara więzienia. pzdr

e-kobiety.pl - nowy serwis dla kobiet
Poród rodzinny z położną w Warszawie - gdzie rozsądne ceny?
Re: problem małżeński
Wysokość zasiłku macierzyńskiego - może ktoś ma podobne dośw.??
umowa o pracę a ciąża