ciąża, proszę pomóżcie

11. Data: 2005-10-04 20:22:35

Temat: Re: ciąża, proszę pomóżcie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dhu5rc$hg2$1@inews.gazeta.pl...

> http://www.womenonwaves.org/set-1020.191-pl.html

Czytam podanego linka i jestem nieco przerażona.
Jakie to proste. W razie problemów ze zdobyciem tabletek powiedz, że babcia
ma chore stawy.
Jeśli to nie troll, to może zamiast podawać sposób na domową aborcję
podsunąć inne rozwiązania?
Ale po co, jak się coś stanie, to zawsze można biegusiem po ratunek do
doktora.

Ewa

12. Data: 2005-10-05 21:56:11

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> http://www.womenonwaves.org/set-1020.191-pl.html

Jak środek zabijający dziecko można nazwać lekiem?
Orwell się kłania.

Dariusz Drzemicki

13. Data: 2005-10-05 21:59:28

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gajer" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> witam
> Długo o tym rozmawialiśmy i oboje nie chcemy teraz dziecka.

Oboje?
A jak zareagowałeś na tę wiadomość?
Może pod wpływem braku oparcia z Twojej strony decyduje się na desperację?

Dariusz Drzemicki

14. Data: 2005-10-06 07:06:29

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "gajer" <n...@n...com> napisał w wiadomości
>
> Wiesz, to łatwo powiedziec "nie chcemy teraz". Bo jesli chcecie np. za
> 2-4
> lata i w ogóle chcecie mieć wspólne dziecko, to może nie warto przerywac
> ciąży?
> Jak macie problem tego rodzaju to proponuję
> www.federa.org.pl
> Są tam np. telefony zaufania dla kobiet w podobnej sytuacji.

Przecież to organizacja proaborcyjna.
Może nie wiesz czym jest aborcja?
http://www.life.net.pl/

Dariusz Drzemicki

15. Data: 2005-10-06 09:30:49

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:

> Jeśli to nie troll,

Naprawde nie slyszalas o "Kobietach na Falach" ? A tak glosno bylo o tym
jakis czas temu...

O ile wczesniej nie nalezalam do tych, co sie dzialanoscia tych pan
gorszyli, to ta strona - jednak - wywolala we mnie jednoznacznie
negatywne uczucia.
Pomijam juz naklanianie do klamstw, uzywanie lekarstw na recepte
niezgodnie z ich przeznaczeniem itp.
Co mnie zgorszylo ? Po pierwsze, stwierdzenie, ze plod moze sie
uszkodzic podczas takiej akcji i zaraz potem, ze co to za problem, wtedy
mozna w koncu dokonac legalnej aborcji.
Po drugie, zastanawiam sie, czy ich to w ogole nie obchodzi, ze jedna
czy druga kobieta moze sobie naprawde zrobic kuku ?

D.

16. Data: 2005-10-06 11:02:07

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Jak środek zabijający dziecko można nazwać lekiem?

Niektóre środki zabijające dzieci SĄ lekami. Dlatego nie wolno ich podawać w
ciąży.

Margola

17. Data: 2005-10-06 12:23:54

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-06 09:06 Dariusz Drzemicki z nienacka
napisal/a:
> Przecież to organizacja proaborcyjna.
> Może nie wiesz czym jest aborcja?

Ale zdajesz sobie sprawę z faktu, że ktoś może w tym temacie mieć inne
zdanie?

--
oshin, zainteresowana

18. Data: 2005-10-06 12:39:59

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin dorota bugla" <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:di3518$rha$4@h1.uw.edu.pl...
Pewnego pieknego dnia 2005-10-06 09:06 Dariusz Drzemicki z nienacka

>Ale zdajesz sobie sprawę z faktu, że ktoś może w tym temacie mieć inne
>zdanie?

Ja tak tylko z boku i z doskoku: jakiego by nie mieć zdania na temat
legalności, prawa do oraz możliwości wykonania aborcji, faktem jest
bezspornym, czym ona w istocie jest: pozbawieniem życia (lub eufemistycznie
"możliwości życia") poczętego dziecka (płodu).

Margola, Co Nie Ocenia, Ale Z Faktami Nie Polemizuje

19. Data: 2005-10-06 13:07:10

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-06 14:39 Margola z nienacka napisal/a:
> faktem jest
> bezspornym, czym ona w istocie jest: pozbawieniem życia (lub eufemistycznie
> "możliwości życia") poczętego dziecka (płodu).

Ale kiedy całe clou polega na tym, że część osób nie uważa aborcji za
pozbawienie życia dziecka, tylko za usunięcie płodu - tak jak usuwasz
sobie chory ząb (dociążam specjalnie).

Stąd moje pytanie było, czy Darek sobie zdaję sprawę, że część osób tak
właśnie uważa.

--
oshin

20. Data: 2005-10-06 13:16:15

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:di37if$s9s$1@h1.uw.edu.pl...
> [...]

sobie chory ząb (dociążam specjalnie).

Stąd moje pytanie było, czy Darek sobie zdaję sprawę, że część osób tak

_______________

na tyle, na ile sledzę wypowiedzi Darka, doskonale zdaje on sobie z tego
sprawę i z taim właśnie podejściem walczy.
Ja się czuję w takich przypadkach zupełnie bezradna. Jeszcze się z tego
rozgrzeszam ale czuję już, że własną strunę przeciągam.

Margola

e-kobiety.pl - nowy serwis dla kobiet
Poród rodzinny z położną w Warszawie - gdzie rozsądne ceny?
Re: problem małżeński
Wysokość zasiłku macierzyńskiego - może ktoś ma podobne dośw.??
umowa o pracę a ciąża