ciąża, proszę pomóżcie

21. Data: 2005-10-06 13:34:31

Temat: Re: ciąża, proszę pomóżcie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
news:di2qsb$82t$1@news2.onet...

> Naprawde nie slyszalas o "Kobietach na Falach" ? A tak glosno bylo o tym
> jakis czas temu...

Nie sprecyzowałam;)
Pisząc o trollu, mam na myśli autora postu. A o Kobietach Na Falach (jak
romantycznie to brzmi) - słyszałam oczywiście. Już nic nie jest mnie w
stanie zadziwić.........

Pozdr. Ewa

22. Data: 2005-10-06 13:41:07

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Niektóre środki zabijające dzieci SĄ lekami. Dlatego nie wolno ich podawać
> w ciąży.

Ale tutaj jest dedykowany właśnie dla kobiety w ciąży.

Dariusz Drzemicki

23. Data: 2005-10-06 13:43:51

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile wczesniej nie nalezalam do tych, co sie dzialanoscia tych pan
> gorszyli, to ta strona - jednak - wywolala we mnie jednoznacznie negatywne
> uczucia.
> Pomijam juz naklanianie do klamstw, uzywanie lekarstw na recepte
> niezgodnie z ich przeznaczeniem itp.
> Co mnie zgorszylo ? Po pierwsze, stwierdzenie, ze plod moze sie uszkodzic
> podczas takiej akcji i zaraz potem, ze co to za problem, wtedy mozna w
> koncu dokonac legalnej aborcji.
> Po drugie, zastanawiam sie, czy ich to w ogole nie obchodzi, ze jedna czy
> druga kobieta moze sobie naprawde zrobic kuku ?

Nie. Jeżeli ktoś robi kasę na zabijaniu dzieci, tym bardziej nie obchodzi go
zdrowie kobiety.

Dariusz Drzemicki

24. Data: 2005-10-06 13:44:43

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin dorota bugla" <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:di3518$rha$4@h1.uw.edu.pl...
Pewnego pieknego dnia 2005-10-06 09:06 Dariusz Drzemicki z nienacka
napisal/a:
> Przecież to organizacja proaborcyjna.
> Może nie wiesz czym jest aborcja?

Ale zdajesz sobie sprawę z faktu, że ktoś może w tym temacie mieć inne
zdanie?

I co z tego? Zabicie to zabicie.

Dariusz Drzemicki

25. Data: 2005-10-06 13:47:44

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:di37if$s9s$1@h1.uw.edu.pl...
Pewnego pieknego dnia 2005-10-06 14:39 Margola z nienacka napisal/a:
> Ale kiedy całe clou polega na tym, że część osób nie uważa aborcji za
> pozbawienie życia dziecka, tylko za usunięcie płodu - tak jak usuwasz
> sobie chory ząb (dociążam specjalnie).

Są w błędzie i należy ich o tym uświadomić.

Dariusz Drzemicki

26. Data: 2005-10-06 15:43:24

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-06 15:44 Dariusz Drzemicki z nienacka
napisal/a:
> Ale zdajesz sobie sprawę z faktu, że ktoś może w tym temacie mieć inne
> zdanie?
>
> I co z tego? Zabicie to zabicie.

Hmm, ja mam swoje zdanie. Ono się odnosi po pierwsze do mnie, po drugie
do mojego postrzegania świata. Ale widzę problem w walce właśnie z
powodu innego postrzegania tej kwestii. Nawet jeśli uważam swoje zdanie
za słuszne, nie potrafię przekuć tego w w walkę z innymi zdaniami.
Z jednej strony podziwiam osoby, które - tak jak Ty - to potrafią, z
drugiej strony, takie podejście mnie martwi, bo nie wiem czy wyrosło z
siły czy ze ślepoty.

To zresztą jak zwykle temat granic tolerancji, granic wolności drugiego
człowieka i jego postrzegania świata, czyli znowu Tewie i Chawele -
dylemat, który mnie fascynuje :)

--
oshin, absolutnie nie napadam, żeby było jasne, po prostu chcę poznać
czyjeś zdanie

27. Data: 2005-10-06 15:55:32

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> Przecież to organizacja proaborcyjna.

No proszę. Ile to się człowiek dowie na grupach dyskusyjnych....

> Może nie wiesz czym jest aborcja?

Wiem. No i co z tego?
Nie mam ochoty rozpętywać tu wojny o ten flejmogenny temat.
Natomiast bądź tak miły i spójrz, co napisałam inicjatorowi wątku -
wspomniałam, że można skorzystac z takiego telefonu zaufania i zachęciłam do
hmmm....chwili refleksji.
Baź więc łaskaw mnie nie pouczać.
O.

28. Data: 2005-10-06 15:59:54

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisal/a:

> [...]

> To zresztą jak zwykle temat granic tolerancji, granic wolności drugiego
> człowieka i jego postrzegania świata, czyli znowu Tewie i Chawele -

Wolność człowieka nie może godzić w drugiego człowieka.
Życie dziecka nie może zależeć od poglądów. Nie ma tolerancji na zabijanie.

Dariusz Drzemicki

29. Data: 2005-10-06 16:03:21

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natomiast bądź tak miły i spójrz, co napisałam inicjatorowi wątku -
> wspomniałam, że można skorzystac z takiego telefonu zaufania i zachęciłam

Odpowiedź była ok, natomiast link zaprzeczał intencji.
Niby zalecasz wstrzymanie się adresatowi przed zabiciem dziecka, a następnie
podajesz link do strony proaborcyjnej.

Dariusz Drzemicki

30. Data: 2005-10-06 16:18:32

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabicie to zabicie.
> Wolność człowieka nie może godzić w drugiego człowieka.
> Życie dziecka nie może zależeć od poglądów. Nie ma tolerancji na
zabijanie.

Do mnie nie przemawia przykład niedawno wyniesionej na ołtarze świętej,
która zrezygnowała z leczenia cięzkiej choroby, bo równałoby się ono
przerwaniu czwartej ciąży.
Zmarła bohatersko po wydaniu na świat dziecka.
Starsza trójka została sierotkami bez mamy.

Naprawdę bez chwili wahania powiesz, że ta kobieta nie powinna była przerwać
ciąży i się leczyć?

Naprawde bez chwili wahania powiesz, że prawo świadomie zdecydowac się na
osierecenie trojga dzieci?

IMO jeśli na szali jest życie/zdrowie matki i życie płodu....nie ma nakazu
wybrania życia płodu.
Ja mam w takich przypadkach wątpliwości. I nie tylko w takich.
Np. na pewno nie zdecydowałabym się na ciążę w wyniku gwałtu albo
zagrażającą zdrowiu.
O.

> --
> Pozdrawiam,
> Dariusz Drzemicki

e-kobiety.pl - nowy serwis dla kobiet
Poród rodzinny z położną w Warszawie - gdzie rozsądne ceny?
Re: problem małżeński
Wysokość zasiłku macierzyńskiego - może ktoś ma podobne dośw.??
umowa o pracę a ciąża