cienie do powiek (+ kilka uwag o body shop)

1. Data: 2005-03-23 15:54:02

Temat: cienie do powiek (+ kilka uwag o body shop)
Od: "n." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drogie grupowiczki :)

jakiego koloru cienie do powiek moglybyscie polecic?
oprawa oczu ciemna, ciemne brwi, wlosy dlugie prawie czarne
ale oczy bardzo jasne, szaroniebieskie

codziennie uzywam tylko tuszu
chcialam jednak cos zmienic
ale nie tak, zebym od razu wygladala jak w makijazu teatralnym
musi wygladac w miare naturalnie (ostre niebieskie np odpada)
;)

poza tym musze pochwalic BODY SHOP
wprawdzie maselkami jestem zawiedzona, bo
sa dla mnie za tluste a do tego wcale nie nawilzaja
(wrecz przeciwnie)
ale balsamy do ciala (w butelkach z dozownikami)
sa naprawde dobre
zwlaszcza ten o zapachu klementynki
zapach trwaly niczym dobre perfumy,
ostatnio nagminnie pytaja mnie o ten zapach sasiadki
koledzy, kolezanki zwracaja na to uwage ;)
nawet pani przy kasie niesmialo mnie spytala co to za zapach
pytano mnie o ten zapach: w pracy, w teatrze, na imprezie, w kinie,
w windzie, na parkingu...
juz mnie to bawi ;)
ale zapach robi wrazenie

n.

1. Data: 2005-03-24 06:42:55

Temat: Re: cienie do powiek (+ kilka uwag o body shop)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/23/2005 4:54 PM,Użytkownik n. usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> ale nie tak, zebym od razu wygladala jak w makijazu teatralnym
> musi wygladac w miare naturalnie (ostre niebieskie np odpada)

Hmmm, może zimny, nie za ciemny brąz, delikatny róż, delikatne odcienie
szarości, beże, delikatne fiolety (naprawdę bardzo delikatne)...

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-25 10:15:51

Od: "n." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, może zimny, nie za ciemny brąz, delikatny róż, delikatne odcienie
> szarości, beże, delikatne fiolety (naprawdę bardzo delikatne)...
>
> Krusz.

dzieki za rady :)

jaka jest ogolnie zasada wyboru cienia?
do niebieskich oczu nie uzywamy niebieskiego?
w ogole wydaje mi sie, ze gdybym zamiast tych jasnych oczu miala brazowe
to bardziej by to pasowalo do mojego typu urody
i wtedy moglabym uzywac fioletu
brazu, i wielu innych fajnych kolorow
z takimi jasnymi oczami i ciemna oprawa oka wszystkie
kolory jakos sztucznie wygladaja
a moze warto zrobic z tych jasnych oczu brunetki atut,
wydobyc ich kolor umiejetnym makijazem?
ilekroc makijazystka robila mi make up
zawsze uzywala delikatnego rozu
jakos mi to nie pasowalo

pytam, bo sie slub moj szykuje ;)
a propos, czy mozecie polecic w wawie
jakis fajny salon z sukniami slubnymi?

n.

1. Data: 2005-03-25 15:21:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w piątek, 25 marca 2005 11:15 użytkownik n., sącząc
kawkę, wyklepał:

> jaka jest ogolnie zasada wyboru cienia?
> do niebieskich oczu nie uzywamy niebieskiego?

Do koloru oczu dobieramy takie cienie, żeby podkreślić kolor tęczówki.
Ponieważ brąz raczej kontrastuje z niebieskim, podkresla barwę niebieskiej
tęczówki. Tak samo fiolet czy róż. Ba, można pokombinować z kolorem złotym
i zielonym.

> [...]
> i wtedy moglabym uzywac fioletu
> brazu, i wielu innych fajnych kolorow
> z takimi jasnymi oczami i ciemna oprawa oka wszystkie

Najważniejsze to docenić kolor swojej tęczówki. Ja miałam taki problem, że
nie mogłam dobrać do siebie _żadnego_ cienia. Dlaczego? Bo tęczówka
normalna inaczej, czyli obwódka ciemnogranatowa, w środku ciemny zielony, a
jeszcze bardziej w środku i w kierunku ku górze brązowy. W dechę. Zielenie
odpadają, brązy też, w niebieskim wyglądam jak przez okno, w różowym
jeszcze gorzej. Ale, ale, jak się pokombinuje i dobierze odpowiedni odcień,
to jest super. Okazuje się, że zielenie owszem, ale zgniłe i jasne, brązy
owszem, ale zimne, złamane szarością, szarości owszem, ale takie neutralne,
niepodszyte niebieskowatością. Fiolety jak najbardziej, ale raczej w stronę
śliwki niż ciemnego różu. Właściwie tylko róż odpada na całej długości. No
i wszystkie niebieskie. W zależności od zastosowanego cienia, akcentuje się
inną barwę tęczówki. W szarych moje oczy są piwne, w brązach zielone, w
zieleniach brązowe, w fioletach znowu zielone i tak dalej. Nie ma co
wybrzydzać, trzeba się dostosować :)

> a moze warto zrobic z tych jasnych oczu brunetki atut,
> wydobyc ich kolor umiejetnym makijazem?

Otóż to! Moja rada jest taka: kup kilka cieni z gatunku
"taniocha-że-aż-boli" i popróbuj w domu, jak się czujesz w danym odcieniu.
Ja radziłabym Ci kupić na początek beże jakieś, brązik i fiolet. Nie
podpasuje - szukaj dalej. Mi się zawsze wydawało, że gdybym miała
niebieskie lub całkiem brązowe oczy, nei miałabym problemów z dobraniem
cienia, he he :) Nie jest powiedziane, że nie możesz stosować niebieskiego.
Jeśli ładnie Ci w tym kolorze, to czemu nie?

> ilekroc makijazystka robila mi make up
> zawsze uzywala delikatnego rozu
> jakos mi to nie pasowalo

To z różu zrezygnuj.

> pytam, bo sie slub moj szykuje ;)
> a propos, czy mozecie polecic w wawie
> jakis fajny salon z sukniami slubnymi?

Ja nie z Wawy, więc nie poradzę, ale plis, nie kupuj kiecy w odcieniu ecru.
Brunetka o zimnym odcieniu urody, tak jak Ty, dobrze prezentuje się w
czystej bieli. W ecru będziesz przytłumiona. Ale co tam, może to wszystko
już wiesz :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-25 15:49:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Otóż to! Moja rada jest taka: kup kilka cieni z gatunku
> "taniocha-że-aż-boli" i popróbuj w domu, jak się czujesz w danym odcieniu.
> Ja radziłabym Ci kupić na początek beże jakieś, brązik i fiolet.

Paleta Ruby Rose 48 sztuk. Całe 14,39 zł. Idealna do takich eksperymentów.
Gdyby nie ona, pewnie nie zaryzykowałabym oddzielnego zakupu cienia typu
ciemna śliwka tylko po to, żeby się nim eksperymentalnie umalować do bluzki w
zgaszonych fioletach i potem z zadowoleniem pochrząkiwać na widok swojego
odbicia w lustrze...

JoP

1. Data: 2005-03-25 16:24:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w piątek, 25 marca 2005 16:49 użytkownik Jolanta Pers,
sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> ciemna śliwka tylko po to, żeby się nim eksperymentalnie umalować do
> bluzki w zgaszonych fioletach i potem z zadowoleniem pochrząkiwać na widok

To też dobry pomysł, tylko te cienie są perłowe i to może, jak myślę, nieco
utrudniać sprawę. Ja bym proponowała potrenowanie na matowych. Ale fakt, 48
cieni za taką cenę to jest coś. Wiem, bo też mam :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-25 16:56:12

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> inną barwę tęczówki. W szarych moje oczy są piwne, w brązach zielone, w
> zieleniach brązowe, w fioletach znowu zielone i tak dalej. Nie ma co

jak by to było o mnie napisane...

bo Emi oczy są właśnie granatowe->żółto-zielone->rudo-brązowe (idąc od
zewnątrz...)

a myślałam, że ze mnie jakaś odosobniona hybryda ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-25 19:15:32

Temat: A jakie cienie dla mnie??? Prosze o porade :))
Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze i ja sie dolacze
Jaki kolor cieni byscie mi polecily mam dosc ciemne wlosy, duzo osob pyta
mnie jakim kolorem farbuje, a to moje naturalne hihi, mamdosc ciemna
karnacje, oprawa oczu ciemna, brwi takze, a oczy takie piwno zielone
niestety, jasniejsze w srodku z ciemna obwodka :)) Jaki kolor????

Mariolkka

1. Data: 2005-03-25 21:22:55

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:d21btl$ps5$1@inews.gazeta.pl:

> Paleta Ruby Rose 48 sztuk. Całe 14,39 zł. Idealna do takich
> eksperymentów.

Po takich eksperymantach stwierdziłam, że z całej palety pasują mi
dwa odcienie różu :>

btw Poważną wadą jest to, iż cienie występują wyłącznie w postaci
perłowych. Matowych brak.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-26 08:26:17

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" wrote
> To też dobry pomysł, tylko te cienie są perłowe i to może, jak myślę,
nieco
> utrudniać sprawę. Ja bym proponowała potrenowanie na matowych.

Jeśli ktoś ma głęboko osadzone oczy, to perłowe mogą mu wyjść na plus. Przy
widocznej całej powiece, IMO zdecydowanie trzeba szukać matowych.

Małgośka

kosmetyczka dla faceta w Poznaniu?
porządnej jakości zestaw do akrylu na paznokcie + cholerne tipserki
Brązująco-ujędrniają cy balsam do ciała
CELLASTAR
NTG - pytanie