Re: cieple posilki

From: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta,pl.soc.wegetarianizm
Subject: Re: cieple posilki
Date: Fri, 4 Jan 2002 00:28:42 +0100

Użytkownik "Roger Jackowski" <r...@o...most.org.pl> napisał w wiadomości
news:3C3310E8.A05C02A6@ole.most.org.pl...

> [...]

Laktoza jest trawiona przez enzym laktazę. Zdarza się, że u osób
predysponowanych, szczególnie w populacjach kolorowych, występuje zanik
aktywności laktazawych wśród dorosłych. Nie można jednak twierdzić, że
wszyscy dorośli nie trawią laktozy.
("BH" str. 745)

przede wszystkim zawiera

Aha, Matka Natura karmi swoje młode szkodliwymi białkami...

ktore powoduja powstawanie sluzu podczas

Kazeina jest bardzo złożonym białkiem zawierającym wszystkie aminokwasy
zarówno egzo jak i endogenne, a także związki wapnia i fosforu.
Co to jest ta tajemnicza homocysteina i w jakiej reakcji powstaje?
Dlaczego jest szkodliwa i co ma wspólnego ze śluzem?

w serku znajduje sie takze sporo tluszczu

Znów: Aha, to Matka Natura wymyśliła niekorzystny rodzaj tłuszczu, żeby jej
małe chodziły do lekarza.

- jego czaseczki

Bardzo dobre, nie potrzebują karnityny do przechodzenia przez błonę
mitochondrialną. Co masz do nich?

zas zawarte w nich nienasycone KT sa niekorzystnymi

Nie pomyliło Ci się mleko (serek) z margaryną?

ponadto produkty nabialowe zawieraja cholesterol.

Bardzo potrzebny związek do budowy błon komórkowych i jako prekursor wielu
hormonów. Jeżeli go nie zjemy, to wątroba i tak wyprodukuje tracąc energię i
surowce.

Dlatego też Francuzi, namiętni zjadacze twardych serów znacznie rzadziej
chorują na choroby serca niż pozostała część Europy. :-)

oprocz trudno

Myślę Roger, że szkoda czasu na komentowanie dalszej części tego ...... .

Pozdrawiam
Leszek