Re: cisnieniomierz

Data: 2001-12-17 14:10:44
Temat: Re: cisnieniomierz
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl>

> Przerosniete miesnie serca sa spowodowane tylko i wylacznie
> dlugotrwalym i niekorzystnym skladem diety! Mechanizm powstawania tej
> patologii jest bardzo prosty: zmuszanie miesnia sercowego do spalania
> cukru (nie wnikam w tym momencie jaki rodzaj) powoduje gromadzenie sie
> w nim znacznych ilosci enzymow potrzebnych do jego spalenia co powoduje
> rozrost miesnia sercowego (te substancje musza sie gdzies pomiescic) -
> wlokna powiekszaja sie do 8-9 razy, nastepuje zmniejszenie komor serca
> co nastepnie prowadzi do jego niewydolnosci.

Jestem zachwycony. A jak tych enzymów się dużo nagromadzi, to można by z
tego robić enzymatyczne proszki do prania. Bo jak się nagromadzi za dużo to
serce się łamie (tzw. popularnie złamać komóś serce = dawać za dużo cukru).
A twórcą całego cukrowego spisku był Bartłomiej Bartolini, herbu Zielona
Pietruszka (mamma mia!), który twierdził, że "cukier potrzebny jest sercu".
Pewnie po to żeby ludzie słabli, chorowali, i Smok Wawelski miał co jeść.
Jednym słowem awankulogratulacja mechaniczna.
Już kiedyś prosiłem, Tomie, o wyjaśnienie patogenezy przerostu mięsnia
sercowego, i niestety nie odpowiedziałeś... Starciłem tydzień radości.
Tylko mam nadzieję, że Leszek nie zacznie się uczyć, żeby Ci dorównać
wiedzą. Nie jest to właściwa droga, oj nie...
Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie