co Wy na to...

171. Data: 2005-09-11 13:07:38

Temat: Re: co Wy na to...
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Moemi"
<m...@n...vp.pl> mówiąc:

>Rozumiem, że piszesz o problemach z obecnymi nastolatkami, których ponoć nie
>było ~15 lat temu. Mnie natomiast chodziło, aby obecne nastolatki oceniać za
>10-15 lat ;-) No, ja w nich wierzę, że wyjdą na ludzi :-)

Pewien odsetek na pewno. Może nawet bardzo duży. Tylko, że nie chodzi o
to, co się z tymi ludźmi stanie za lat 15, a o to, co obecnie dzieje się
w szkołach.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

173. Data: 2005-09-11 15:56:43

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:11hytqvyuf5yp.dlg@franolan.net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał/a:

> Oczywiście, że nie dochodzi, bo to nie mail jest. Napisane JID, czyli
> Jabber ID.

A skąd ja to głupia miałam wiedzieć? Zaraz przerzucę na ten własciwy mail to
co pisałam.

> Myślisz, że trzymałabym w stopce bez antyspamu coś na co
> może cokolwiek dojść???

Myślałam, że jabber jest jakis taki genialny, że spamu nie przepuści. W
ogóle co to ten jabber jest? Przydatne jakies?

> Maila masz w naglowku, BEZ_TEGO wywal, rzecz jasna.

Taaaa, już wiem. A myslałam, że po prostu mnie olałaś.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Kochając marzy się o przyszłości
/Stefan Żeromski/

172. Data: 2005-09-11 15:56:43

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

174. Data: 2005-09-11 16:26:44

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> ogóle co to ten jabber jest? Przydatne jakies?

Komunikator, tylko bardzo ogólny. Jak masz ochotę,
to możesz sobie uruchomić własny serwer Jabbera.
Jest wiele klientów Jabbera, dzięki czemu jak mi się
nie udało zainstalować klienta GG pod Linuksem,
to wziąłem PSI i teraz mam ten sam program w obu
systemach.
Bardzo przydatne i bardzo polecam wszystkim.
Nie wiem, jak jest z łączeniem GG, ICQ i innych,
ale w Jabberze masz ich transporty.

J.

175. Data: 2005-09-11 16:26:49

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

> Myślałam, że jabber jest jakis taki genialny, że spamu nie przepuści. W
> ogóle co to ten jabber jest? Przydatne jakies?

Nie przepadam za GG, bo nie lubię bannerow. Jabber mi tego oszczędza.
Poza tym mam w nim wszystkie mozliwe kominikatory, jakich uzywają moi
porąbani znajomi, RSSy i inf. że przyszedł mail. Raj.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

176. Data: 2005-09-12 06:42:16

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał:
> Zapomniałam jeszcze dopisać, że w końcu do biura też w szortach się nie
> przychodzi. (mam, nadzieję:). Sądzę, że to ograniczenie swobód można też
> potraktować jako naukę kultury. W pewnych miejscach pewne stroje po prostu
> "nie uchodzą":)))

Oczywiscie. Nie zapominajmy, ze powrot do mundurka, a raczej do
jednolitego dla szkoly stroju "galowego" lub kamizelki z tarczą - to
pomysly szkół elitarnych.
Ja tez swego czasu chodzilam w mundurku i mialam do niego stosunek
ambiwalentny - z jednej strony - nie ta moda, z drugiej strony
to byl znak wyrozniajacy najlepsze liceum w Krakowie.

> I jeszcze jedno - chyba właśnie na wiek gimnazjalny przypada u dziewczyn
> okres największego bezguścia i przeginania w kwestii stroju. Nie wiem, czy
> mam rację - siebie nie pamiętam, a córki nie mam.
> Niech się mamy gimnazjalistek wypowiedzą. Są tu takie?

Zglaszam sie ;-) To jak ubiera sie corka, w duzej mierze zalezy od tego
jaką modę/styl zycia preferuje mama.
Jesli jest to model "dziewczyna gangstera" to i corka
bedzie miala ciagotki w tym kierunku. Niestety wielu rodzicow
wrecz popiera wymalowane nastolatki, wiele magazynow w teorii dla
dziewczynek w tym wieku (Trzynastka, Filipinka itd.) sprzedawanych jest
razem z beznadziejnymi jakosciowo "upiększaczami" i zawiera pelno reklam
kosmetykow zgodnie z zasada: im wczesniej zdobedziemy klientkę tym lepiej.

Pozdrowienia,
Lila

177. Data: 2005-09-12 06:49:27

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wioletta" <w...@w...nie.pl> napisał
| A na poważnie: nie pozwole moim corkom pindrzyc sie do szkoly, i basta.
| Ale ja stara konserwa(tystka) jestem.

To co ja mam powiedzieć ;)
Moja córka już teraz wie że paznokcie i owszem może pomalować ale tylko na
weekend, a tatuaż przez pójściem do przedszkola musi zniknać. Z ozdób to
tylko kolczyki i ew. wymyślne gumki do włosów. Żadnych piersionków,
koralików, łańcuszków, a ciuchy mają być przede wszystkim czyste i wygodne a
nie modne ( chociaż od dominacji różu się nie uwolnię chyba nigdy ).

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

178. Data: 2005-09-12 07:20:25

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał
| Zglaszam sie ;-) To jak ubiera sie corka, w duzej mierze zalezy od tego
| jaką modę/styl zycia preferuje mama.

przywróciłaś mi sens życia :D

ufff byle do lat gimnazjalnych dotrwać ;)

179. Data: 2005-09-12 07:20:43

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> To co ja mam powiedzieć ;)

Nic nie mów...
Bo jak napiszę po raz kolejny co moje dziecko wie na temat tatuaży, to
połowa grupy przestanie ze mną rozmawiać...
Konserwa. Phi.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

180. Data: 2005-09-12 07:49:06

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał
| Bo jak napiszę po raz kolejny co moje dziecko wie na temat tatuaży, to
| połowa grupy przestanie ze mną rozmawiać...

Wydaje mi się że konserwatyzm o wiele łatwiej podtrzymać jak się daje
przykład dziecku swoim własnym wizerunkiem. Gorzej jeśli to co wbijamy
dzieciom kłóci się z wartościami prezentowanymi przez rodziców.

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/
http://www.weronika.ckj.edu.pl/nowy.html ( wakacje 2005 )
gg 181718

"uczulenie" na przedszkole?
Moje zdjęcia
religia znowu znowu
Dyskusja o reformie (uproszczeniu) ortografii
Co zamiast nawilżacza powietrza?