religia znowu znowu

1. Data: 2005-09-08 12:03:39

Temat: religia znowu znowu
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uff znowu, mielismy falnego księdza do pierwszej Komunii . Bardzo
wymagający, surowy, ale rozsądny. Potem była katachetka. Z ciekawszych
tematów "sprzedawanie własnego ciała jest grzechem" być może chodziło jej o
prostytucje,ale mój syn zrozumiał to, że np oddawanie krwi czy szpiku za
pieniądze skazuje na męki piekielne. Póżniej była jakaś koronka do
nauczenia i odmawiania ale informacja przed brzmiała coś: J smith nie
pomodliła się tą modlitwą spadła ze schodów i złamała nogę , Pan X pomodlił
się i jego umierająca na raka żona wyzdrowiała...... Dziś nowa katachetka no
i Jak będziesz dziewięć razy pod rząd w pierwszy piątek na mszy świetej to
nie umrzesz bez spowiedzi. Jest rubryczka, jeszcze nie wiem czy to na ocenę,
oczywiście obecność na różańcach chyba 61 wolnych kratek. Nie
skomentowałam...
Mam powiedzieć 10 latkowi żeby olał religię? Jest dość odporny na
reklamy,nie daje się nabierać różnym akwizytorom, okazjom łańcuszkom
TMK

2. Data: 2005-09-08 12:09:29

Temat: Re: religia znowu znowu
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
A program jest naprawdę ciekawy
http://www.katecheza.episkopat.pl/pomoce/program_a.h
tm#4

3. Data: 2005-09-08 13:23:49

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" :

> [...]
> Mam powiedzieć 10 latkowi żeby olał religię? Jest dość odporny na
> reklamy,nie daje się nabierać różnym akwizytorom, okazjom łańcuszkom

Rany Julek, jak to czytam to mi włosy stają dęba na głowie.
Jesli Wam zależy na religijnym wychowaniu to ja bym się poszła poradzić
_mądrego_ księdza.
Choćby tego co przygotowywał do komunii (jesli jeszcze jest w parafii).

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2005-09-08 17:12:28

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam powiedzieć 10 latkowi żeby olał religię? Jest dość odporny na
> reklamy,nie daje się nabierać różnym akwizytorom, okazjom łańcuszkom

Jak mnie denerwuja takie "katechetki". Jestem osoba wierzaca i praktykujaca
i akurat mialam szczescie spotkac prawie samych bardzo fajnych ludzi z
kregow koscielnych i ksiezy a nie "dewocje". A osoby ktore ucza ze trzeba
odbebnic Msze Swieta czy wyrecytowac rozaniec... no coz, tylko rece
zalamac... Jak czytam takie opowiesci to sama sie zastanawiam czy moje
dzieci beda chodzily na religie...

Marta, Kubus (5,4), Krzys (2,11) i Malutek (Jas?) (~23.12.2005)

Dyskusja o reformie (uproszczeniu) ortografii
Co zamiast nawilżacza powietrza?
no nie moge:-/
przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam
Warszawa "zeróeka " z wyk. angielskim