co Wy na to...

211. Data: 2005-09-12 13:07:05

Temat: Re: co Wy na to...
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" :

> Od tego poziomu dopiero można startować i
> próbować wyrazić swoją odrębność, indywidualność i wyjątkowość. Swoje
> zdolności na polu nauki, umiejętności interpersonalne itd.

Ale to jest dużo trudniejsze niż "wykazanie się" indywidualnością za pomocą
tego kolczyka w pępku.

Pozdrowienia.

Basia

212. Data: 2005-09-12 13:07:17

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dg3pro$g10$1@nemesis.news.tpi.pl>,
Jonasz <j...@p...onet.pl> wrote:

> Skoro je i mimo zwrócenia uwagi nie przerywa, to MUSISZ
> interweniować. To nie czas na proszenie, żeby poszukał
> dzienniczka uwag.

A ktoś twierdzi inaczej?

> Dopuścił w ten sposób, że siedział w klasie. Myślisz,
> że namawiał uczniów do nieodpowiedniego zachowania?

Myślę, że im na nie pozwolił wielokrotnym zaniechaniem.

> Czy, gdy dowiesz się, że policjant drogówki został
> zastrzelony na służbie, to też mu zarzucisz brak
> wyszkolenia?

Jeśli się okaże, że trzymał swój pistolet w bagażniku, to owszem.

> Chuligaństwo nie jest prawidłowością
> rozwojową. Nauczyciel to nie strażnik. Gdyby tak
> było, to nielibyśmy zajęcia z samoobrony itp.

Uważasz, że z chuliganami w szkole można sobie tylko siłą radzić?

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

213. Data: 2005-09-12 13:28:23

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" ...

> W słowie pisanym tą chyba nie za bardzo ;)

Się kłócą. Językoznawcy.
To jak oni się dogadają, będę przestrzegać... i ganić.

Zresztą dyskusje na grupie nieprzypadkowo nazywamy dyskusją, a nie wymianą
dokumentów pisanych. :P

> Wypadałoby. Zwłaszcza że gugiel pamięta, a niektórzy potem w poważnych
> opracowaniach cytują.

Bez przesady z tym wypadaniem. Trochę luzu, bo od takich wymagań sztywnieje
kręgosłup i poglądy ;).

Poważne opracowanie oparte na wypowiedziach usenetowych? Totalna
sprzeczność! (chyba że chodzi o badania socjologiczne nad juzenetem, ale
wtedy to materiał badawczy jest, nie źródło wiedzy)

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

214. Data: 2005-09-12 15:32:04

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z."
> Wyżej pisałaś wyraźnie o miejscu pracy.

Skadze. Caly czas piszemy przeciez o uslugobiorcach: dzieciach w szkole,
gosciach w restauracji, interesantach w urzedzie. Miejsce pracy jest dla mnie
oczywiste - nauczycielki, kelnerki, urzedniczki maja sluzbowo ustalone ubrania.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

215. Data: 2005-09-12 15:40:57

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asias" :

> [...]
mnie
> oczywiste - nauczycielki, kelnerki, urzedniczki maja sluzbowo ustalone

Odniosłam się do tego konkretnie akapitu:

"Prywatny zaklad pracy - ok. Prywatna szkola - ok. Publiczna szkola - nie."

No więc ja w odróżnieniu od Ciebie twierdzę, że również w publicznym
zakładzie pracy jakim jest np. urząd obowiązują pewne standardy odziania
się.

Pozdrowienia.

Basia

216. Data: 2005-09-12 15:44:07

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Prywatny zaklad pracy - ok. Prywatna szkola - ok. Publiczna szkola -
nie."

P.S.
A przez analogię - czyżbyś uważa że petenci obsługiwani przez prywatny
zakład pracy (np robiący zakupy w prywatnym sklepie) mieli obowiązek
odpowiedniego ubrania się ?

Z tego co piszesz w tych kilku postach logicznie to wynika.

Pozdrowienia.

Basia

217. Data: 2005-09-12 15:54:20

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

Ma imitować krawat, ale jest zdecydowanie "damska" w stylu:)) Krótsza od
męskiego krawata, szersza, dół ścięty na skos, a nie w "dziób" i luźniej
wiązana, przez co lepiej pasuje np. do damskiej bluzki, w której nie zapina
się ostatniego guzika pod szyją. Ufff, jasne to, czy jeszcze nie bardzo?
Anka

218. Data: 2005-09-12 16:38:24

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2005 17:32:04 +0200, Asias napisał(a) w wiadomości:

> Caly czas piszemy przeciez o uslugobiorcach: dzieciach w szkole,

A dziecko w szkole jest usługobiorcą, czy raczej użytkownikiem zakładu
administracyjnego.

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

219. Data: 2005-09-12 16:41:26

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> writes:

> A przez analogię - czyżbyś uważa że petenci obsługiwani przez prywatny
> zakład pracy (np robiący zakupy w prywatnym sklepie) mieli obowiązek
> odpowiedniego ubrania się ?

Czy uczen w szkole jest odpowiednikiem klienta w sklepie???

MJ

220. Data: 2005-09-12 16:44:04

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2005 13:33:49 +0200, krys napisał(a) w wiadomości:

> Jonasz, jeśli uczeń pozwala sobie na Twojej lekcji na takie zagrywki, to
> wybacz, ale to jest Twoja wina.

I masz rację, i jej nie masz, bo problem jest baaardzo złożony.

> Tym bardziej, jeżeli na lekcjach u innych nauczycieli nikt sobie na podobne
> numery nie pozwala.

Z pozycji osoby zajmującej się profilaktyką zachowań zuchwałych wśród
uczniów w szkołach powiem, że błędy nauczyciela _nigdy_ nie tłumaczą
zachowań zuchwałych.
Dla jasności w dyskusji - moją definicję ucznia zuchwałego znajdziesz tu:
37585&a=27295515

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:
Roman Gawron

"uczulenie" na przedszkole?
Moje zdjęcia
religia znowu znowu
Dyskusja o reformie (uproszczeniu) ortografii
Co zamiast nawilżacza powietrza?