co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?

101. Data: 2007-01-26 00:37:41

Temat: Re: co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 11:26, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> godziny, noc przelezała w zalewie z piwa, sosu sojowego, miodu i
> mielonego kminku. Sama jestem ciekawa jaka bedzie. Z drugiej strony,
> pieprzenia na cały dzien
>
> --
>
> Gosiahttp://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Kobieto czytam twoje posty nie tylko (te) pogratulować pomysłu
otwierania drugiej KNAJPY, bo przy twoim talencie kulinarny do
ktrórego się sama przyznajesz duża odwaga - będzie to kolejna
knajpa na obrzeżach miasta. Czyli najlepiej nie myśl o serwowaniu tam
czegokolwiek ekstra - tylko piwsko. Bo do KNAJPY nic innego sie nie
nadaje. Do gotowania, a nawet tylko sprawdzania tego co twoi pracownicy
przygotują też trzeba mieć czas i serce, a każdy zatrudniony
pracownik szczególnie w kuchni lubi być doceniony i przez klienta i
przez swojego szefa bo oni jak ty piszesz: pieprzyć się będą cały
dzień kuchni dla CIEBIE i klienta, który ich może doceni. Nie
znając się na kuchni (może tylko na wyposażeniu) to możesz tylko
mężowi gotować, ale jak widać on też woli jadaćw KNAJPIE.
Dodatkowo Ci napisze, że masz dobrego kumpla kucharza: bo jak chcesz
mieć w restauracji (nie KNAJPIE) szałowy i przyciągajacy klienta
jadłospis musiałabyś zaangażować jakiegoś mistrza kucharskiego,
którzy za taki jadłospis biorą od kilku do kilkunastu tysięcy zł.,
a niektórzy w dziesiątkach, a ty idziesz na łatwiznę i po prośbie.
Jak sama nie masz pomysłu to lecz się kasą.

Janusz

102. Data: 2007-01-26 07:20:35

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):

> Kobieto czytam twoje posty nie tylko (te) pogratulować pomysłu
> otwierania drugiej KNAJPY, bo przy twoim talencie kulinarny do
> ktrórego się sama przyznajesz duża odwaga

[...]
> Jak sama nie masz pomysłu to lecz się kasą.

Czyżbyśmy dziś świętowali Dzień Agresywności Wobec Bliźniego Swojego?
--
pa, BBjk

103. Data: 2007-01-26 07:57:21

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...pl> napisał(a):

> Po prostu - jesteś świetnym materiałem na dającego się doić szefa.
> Przynajmniej w kwestii kuchni.

Hej, jesli "dojarz" bedzie takim "bajerantem", ze oczaruje klientow -
dykletantow, to o co kaman? Spodziewam sie, ze knajpa, gdzie maja byc
szkolenia nie bedzie sie koncentrowala na pasztecie z gesich watrobek i
suflecie z truflami jedynie?

>Byc może kiedyś trafisz na
> odpowiedniego "dojarza" - wtedy zrozumiesz, o co mi chodzi. I tyle.

Dzżżżżis, co ona Ci zrobiła, ze tak napadasz?

h.

104. Data: 2007-01-26 08:02:33

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):

> [...]
> otwierania drugiej KNAJPY, bo przy twoim talencie kulinarny do
> ktrórego się sama przyznajesz duża odwaga - będzie to kolejna

Nie zauwazyłam bym prosiła Cie o opinie odnosnie _otwierania
knajpy_Pogratulowac czytania ze zrozumieniem

> [...]
> pracownik szczególnie w kuchni lubi być doceniony i przez klienta i
> przez swojego szefa bo oni jak ty piszesz: pieprzyć się będą cały

Kolejny sfrustrowany kucharz na bezrobotnym i na dodatek jak widac
niedoceniany przez szefa;->

> dzień kuchni dla CIEBIE i klienta, który ich może doceni. Nie
> znając się na kuchni (może tylko na wyposażeniu) to możesz tylko
> mężowi gotować, ale jak widać on też woli jadaćw KNAJPIE.
Jasnowidz na dodatek. Moj maz jada w domu, generalnie zawsze i bardzo
sobie chwali, gdybys czytał moje posty to bys przeczytał, ze golonka
była własnie specjalnie dla niego, ot taki szczegół
> [...]
> a niektórzy w dziesiątkach, a ty idziesz na łatwiznę i po prośbie.
> Jak sama nie masz pomysłu to lecz się kasą.
Nic ci do tego ile wydaje pieniedzy na jadłospis, poprosiłam o opinie
zyczliwych ludzi i oni generalnie odpowiedzieli. Nie chcesz, nie
odpowiadaj, co chiałes osiagnac swoimi wynurzeniami?Obrazic mnie, hhm,
to lipa, bo pracujac z ludzi mam odpowiedzni dystans do nich. Z twoich i
Czeremchy postów, az wyziera zawiśc, zazdrosc i frustracja. Skoro
jestescie takimi genialnymi kucharzami, to zabierzcie sie za otwarcie
RESTAURACJI bedziecie mieli i zajecie, które uwielbiacie i pieniadze,
które chyba wzbudzaja jakze typowa polska zazdrosc. Nie zamierzam z toba
dalej dyskutowac, bo przypominasz mi mocherowy beret,a z takimi jak
wiadomo sie nie dyskutuje.

105. Data: 2007-01-26 08:07:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> Dzżżżżis, co ona Ci zrobiła, ze tak napadasz?

Miałam czelnosc kupic sobie robot za 3000 i to bordowy;->

106. Data: 2007-01-26 08:59:22

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Nie zamierzam z toba
> dalej dyskutowac, bo przypominasz mi mocherowy beret,a z takimi jak
> wiadomo sie nie dyskutuje.

Właściciel restauracji nie musi znać podstaw ortografii, prawda? Nic nie
musi...

Ania

107. Data: 2007-01-26 09:03:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> Właściciel restauracji nie musi znać podstaw ortografii, prawda? Nic nie
> musi...

Przepraszam, oczywiście "moher"A, wracajac do twojego pytania, bo
zakładam, ze pokłady złosci Ci sie juz wyczerpały, to tak musi znac
podstawy ortografii

108. Data: 2007-01-26 09:04:19

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Nie zauwazyłam bym prosiła Cie o opinie odnosnie _otwierania
> knajpy_Pogratulowac czytania ze zrozumieniem

Gosiu, naprawdę musisz to cytować? Newsy to miejsce publiczne,
każdy może pisać, ale czytanie wszystkiego to już MSZ przesada.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

109. Data: 2007-01-26 09:06:00

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> Dzżżżżis, co ona Ci zrobiła, ze tak napadasz?

Ja tylko załamuję ręce nad tym, że w naszym kraju nie trzeba mieć nawet
wewnętrznej potrzeby, żeby znać się na tym, za co się bierze... Od pastuszka
do ministra.

Mało było na grupie narzekań na jakość jedzenia podawanego w przeróżnych
knajpkach i restauracjach? Nawet w tym wątku Gosia Plitmik narzekała. Jak
myślicie, kto te knajpki zakładał?

A może by tak solarium albo fitness klub zamiast knajpki?

Ania

110. Data: 2007-01-26 09:06:09

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Miałam czelnosc kupic sobie robot za 3000 i to bordowy;->

To masz problem - trudno będzie dobrac resztę wyposażenia pod kolor ;)

Krycha i piękna, zimowa pogoda

Najpiękniejszą muzyką przed snem

[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?