Re: co daje sama grupa inwalidzka?

From: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: co daje sama grupa inwalidzka?
Date: Sat, 08 Apr 2006 14:26:40 +0200

W sobotę 08-kwietnia-2006 o godzinie 13:57:37 irena napisał/a

>Jesli ktos kwalifikuje sie na rente, tzn moze ze wzgledu na stan zdrowia
>dostac grupe inwalidzka bez swiadczen pienieznych, to do czego sama ta grupa
>upowaznia, inaczej - w czym ona pomaga.

Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które kiedyś nazywano "grupą
inwalidzką" pozwala korzystać z różnych przywilejów, jak na przykład,
w niektórych miastach, darmowe korzystanie z komunikacji miejskiej czy
mozliwość darmowego korzystania z miejsc parkingowych w mieście.

Zapewne jest szereg innych przywilejów, które mi do głowy nie
przychodzą, na przykład związanych z prawem pracy.

Adam Pietrasiewicz

08.04 Zbigniew Andrzej Gintowt
09.04 irena
09.04 Bogusława
10.04 Jeanne
19.04 Zbigniew Żygadło
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla