Re: co daje sama grupa inwalidzka?

Data: 2006-04-08 16:46:57
Temat: Re: co daje sama grupa inwalidzka?
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl>

Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:e188d5$pp4$1@news.onet.pl...
> Witam Grupowiczow
>
> Jesli ktos kwalifikuje sie na rente, tzn moze ze wzgledu na stan zdrowia
> dostac grupe inwalidzka bez swiadczen pienieznych, to do czego sama ta
> grupa
> upowaznia, inaczej - w czym ona pomaga.
> Prosze o informacje
--------------
Sama "grupa inwalidzka" daje możliwość narzekania, że ma się ją, a nie można
skorzystać z żadnych udogodnień, które powinno się mieć (najczęściej). Jeśli
z orzeczeniem o niepełnosprawności nie są związane świadczenia pieniężne, to
inne udogodnienia (przywileje) mają charakter albo symboliczny, albo
najczęściej teoretyczny (daje się o tym poczytać w różnych programach
dotyczących polityki społecznej) z powodu braku albo wykonawcy albo
(najczęściej) braku środków pieniężnych.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt