co dobrego z owocow morza?

1. Data: 2005-07-20 12:54:40

Temat: co dobrego z owocow morza?
Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

przegladam archiwum i malo co widze ciekawego,
a ze mnie ostatnio wzielo na owoce morza, to pytam :P
Z braku czegos lepszego mam w zamrazalniku paczke frutti di mare, z ktorej
usmiecha sie do mnie osmiorniczka,
wiec prosze Was o jakis dobry,sprawdzony przepis jak toto przyrzadzic.

pozdrawiam serdecznie
Monika

2. Data: 2005-07-20 13:44:17

Temat: Re: co dobrego z owocow morza?
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle <...@...pl> napisał(a):

> [...]
> usmiecha sie do mnie osmiorniczka,
> wiec prosze Was o jakis dobry,sprawdzony przepis jak toto przyrzadzic.

hej, mnie tez wzielo i tez zanabylam robaczki morskie pod wplywem przepisu
takowego: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis9299.html
czy dobre - nie probowalam jeszcze, ale brzmi niezle

Zdrowki
Hania

3. Data: 2005-07-20 14:19:23

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej, mnie tez wzielo i tez zanabylam robaczki morskie pod wplywem przepisu
> takowego: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis9299.html
> czy dobre - nie probowalam jeszcze, ale brzmi niezle

rzeczywiscie, brzmi niezle..dzieki !:)
Jesli sie zaden jeszcze bardziej smakowity przepis nie znajdzie, to tak
wlasnie bedzie wygladac
moj jutrzejszy obiad :D zdam relacje !:)

pozdrawiam
monia

4. Data: 2005-07-21 05:21:39

Temat: Re: co dobrego z owocow morza?Spróbuj tego
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnie bedzie wygladac
> moj jutrzejszy obiad :D zdam relacje !:)

Pokroić w kostkę, podsmażyć na oliwie z dodatkiem sosu sojowego, dodać
zblanszowane warzywka (jak najdelikatniejsze), poddusić razem, nie za długo
żeby warzywa były kruche a nie rozgotowane, podlać białym wytrawnym winem i
odparować go. Przyprawy delikatne wg gustu, ale żeby nie zabiły smaku
robaczków. Proste ale smaczne danie i nie ma dużo roboty. Smacznego
Pozdrawiam Jacenty

5. Data: 2005-07-21 08:56:47

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odparować go. Przyprawy delikatne wg gustu, ale żeby nie zabiły smaku
> robaczków. Proste ale smaczne danie i nie ma dużo roboty. Smacznego

oić, no to mam dylemat <lol>
a wiem.... opakowanie podziele :D

dziekuje za przepisik
Monika

6. Data: 2005-07-21 09:08:33

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oić, no to mam dylemat <lol>
> a wiem.... opakowanie podziele :D
>
> dziekuje za przepisik
> Monika
>
> NIe ma sprawy. Jak nie lubisz kroić to zmiel w maszynce i zrób klopsiki w
occie;)). Założyłem że masz normalne frutti di mare w orginalnych
rozmiarach. Jak masz obrane krewetki tygrysie (to te duże) to nie kroj tylko
obsmaż na oliwce kilka minut.Te malutkie krewetki to raczej jako dodatek do
pizzy. Resztę jak kalmary homary i inne pająki dziel na dzwonka (tylko
wyjmij plastik ze środka)
Pa

7. Data: 2005-07-21 11:12:47

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacenty <s...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> pizzy. Resztę jak kalmary homary i inne pająki dziel na dzwonka (tylko

heu? plastik? to co te zwierzaki niby jadly? hodowane w fabryce lego czy cus?

zdrowki
hania

8. Data: 2005-07-21 11:23:37

Temat: Re: co dobrego z owocow morza?Do Hani
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> heu? plastik? to co te zwierzaki niby jadly? hodowane w fabryce lego czy
cus?

> zdrowki
> hania
>
> --
Do Hani
Taki np kalmarek ma ciekawe chrząstki(albo kosteczki nie znam się na
biologii) które do złudzenia przypominają materiał z jakiego masz wydmuchane
butelki do napojów.
A poza tym to czy mało świństwa pływa w morzach i oceanach? Sama nie wiesz
co jesz. A mutantów genetycznych też jest sporo. Jak na opakowaniu nie masz
napisane że żywność nie modyfikowana genetycznie to pewniakiem goniona
sterydami albo innym koksem. Smacznego Życzę.

9. Data: 2005-07-21 11:37:53

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisane że żywność nie modyfikowana genetycznie to pewniakiem goniona
> sterydami albo innym koksem. Smacznego Życzę.

ufff po takiej nagonce na robale morza to smaczne rzeczywiscie...
na razie wyciagnelam jedna osmiorniczke i wrzucilam na patelnie z kawalkami
pomidorka
do sprobowania....smierdziala nieziemsko :| i teraz boje sie cos dalej z tym
myslec :D brr.. ja kce do grecjiii ;(

pozdrowka
monika

10. Data: 2005-07-21 14:16:24

Od: Ela <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

owoce morza - rewelacja

na oliwie smażysz czosnek i cebule, potem dodajesz mieszankę (lub same
krewetki) po chwili polewasz białym winem i czekasz chwile az sie trochę
wina odparuje.
Dodajesz śmietanę, doprawiasz solą, pieprzem i pietruszką.
Podajesz z makaronem.

Naprawde polecam

Ela

Alveaenerle napisał(a):
> [...]
> usmiecha sie do mnie osmiorniczka,
> wiec prosze Was o jakis dobry,sprawdzony przepis jak toto przyrzadzic.

kociolek zeliwny na biwak
sok z czarnej porzeczki
Eksperymentalne ratatuj
ekspres do kawy - pomoc w wyborze
Z cyklu "Ucze sie gotowac": co do kurczaka ;)