co na b słabe paznokcie?

1. Data: 2004-05-10 16:17:32

Temat: co na b słabe paznokcie?
Od: "Takanohana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Wszystkich bardzo gorąco!!
tak sobie pomyślałam, że ktoś z Was mógłby nam podpowiedzieć co zrobić z
okropnie słabymi paznokciami, które się bez przerwy rozdwajają i łamią... w
aptece proponują tylko skrzyp polny, ale nam nie pomaga..

dzięki z góry, pozdrawiamy
Taka z Mamą

2. Data: 2004-05-10 16:29:33

Temat: Re: co na b słabe paznokcie?
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Takanohana" <t...@o...pl> napisał:

> [...]
> zrobić z okropnie słabymi paznokciami, które się bez przerwy
> rozdwajają i łamią... w aptece proponują tylko skrzyp polny, ale nam

ale ile byl stosowany? bo on pomaga, ale na te czesc paznokcia ktora
roznie podczas brania tych tabletek. na martwa tkanke to to nie dziala.
policz sobie ile czasu rosnie u Ciebie paznokiec od poczatku do jego konca i
tyle czasu musisz brac, zeby zobaczyc realny efekt. na hop-siup, to zdaniem
laika, pomoze tylko gruba warstwa lakieru do paznokci :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

3. Data: 2004-05-10 16:57:31

Od: "gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Takanohana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okropnie słabymi paznokciami, które się bez przerwy rozdwajają i łamią...
> aptece proponują tylko skrzyp polny, ale nam nie pomaga..

witam
Polecam ZINCTERAL. To jest preparat z cynku, mozna go kupic w aptece bez
recepty.
Nie jestem laikiem, ale pewnie też mozna sprobowac lakieru z odzywka ale
nie znowu az taka gruba warstwe.
Pozdrawiam gosia

4. Data: 2004-05-10 18:19:27

Od: "Takanohana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co

> ale ile byl stosowany? bo on pomaga, ale na te czesc paznokcia ktora
> roznie podczas brania tych tabletek. na martwa tkanke to to nie dziala.
> policz sobie ile czasu rosnie u Ciebie paznokiec od poczatku do jego konca

dość długo stosowałam. tzn 2 kuracje po 2 i 3 miesiące... czyli prawe pół
roku

5. Data: 2004-05-16 20:29:54

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 10 May 2004 18:17:32 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Takanohana, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> że ktoś z Was mógłby nam podpowiedzieć co zrobić z
> okropnie słabymi paznokciami, które się bez przerwy rozdwajają i łamią...

Ja cale zycie mialam slabe paznokcie, bardzo cienkie, gdy tylko troszke
podrosly - zaraz sie rozdwajaly po bokach, poza tym byly bardzo miekkie w
sumie a gdy jeszcze byly mokre - to wogole bibula, moglam je sobie
wyginac...
Makabra - praktycznie nigdy nie mialam dlugich paznokci. A i nawet krotkie
nie wygladaly za bardzo ladnie - ze wzgledu na to rozdwajanie.

No i przypadkiem trafilam na pewna odzywke - choc nie do konca jest to
odzywka. To preparat do lamliwych paznokci. W jakis sposob w nie wnika,
sprawia ze sa o wiele sztywniejsze ale elastyczne i praktycznie sie nie
rozdwajaja.
Wystarczy ze raz w tygodniu sobie tym czyms paznokcie pomaluje i zostawie
do dokladnego wyschniecia - a schnie blyskawicznie. Potem mozna na to
nalozyc lakier lub nie - odzywka jest bezbarwna. Na poczatku nablyszcza
paznokiec, ale dosyc szybko sie sciera.
Na poczatku kuracji trzeba jej uzywac kilka razy w tygodniu - ale po
krotkim czasie wystarczy "podtrzymywac" dobrostan :)

I z reka na sercu - ten preparat pomogl mi jak nic innego.
W tej chwili mam dlugie, mocne paznokcie ktorych nic nie rusza - po prostu
wygladaja zdrowo.
Oczywiscie - wazne jest zeby ich nie maltretowac np, proszkami do prania
czy dbac o to zeby ich stan sie nie pograszal np. z powodu jakichs
niedoborow. Bo nawet najlepsza odzywka wtedy nie pomoze :)

A moje cudo jest firy Avon i nazywa sie peeling & brittleness solver.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2004-05-16 22:38:02

Od: "Takanohana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moje cudo jest firy Avon i nazywa sie peeling & brittleness solver.

jeśli jest tak cudowne, jak mówisz, to chyba się skuszę

dzięki za info

pozdr Taka

7. Data: 2004-05-17 21:56:13

Od: "arielka" <w...@t...he> szukaj wiadomości tego autora

"La Luna" <b...@p...onet.pl> wrote in message
łamią...

mozesz sobie kupic silica-skrzyp do picia herbatka albo tabletki ,dobre tez
na włosy bo ma krzem.
ja jak miałam straszne paznokcie zniszczone mechanicznie to uzywałam olejek
do paznokcji swojej roboty
oliwa z oliwek plus pare kropli z cytryny mozesz sama sobie zrobic
w smarowac w paznokcie i tez pomalowac nawet bezbarwny lakierem,rosna szybko
i sa twarde
do dzis uzywam co jakis czas .
jest tez olejek migdałowy albo odzywka z jedwabiem bo moja kolezanka uzywa w
Polsce ale nie znam niestety firmy
fajne jak bys sie nauczyła uzywa rekawiczek to prac domowych to bardzo
pomaga;-))
pozdrawiam
arielka

Odparzenie siedziska?
piekacy odbyt
Cerazette - krwawienia
Oferta wspolpracy dla lekarza / studenta medycyny
[Wroclaw] Laryngolog