co na gardło??

1. Data: 2002-03-26 20:41:54

Temat: co na gardło??
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie.
Od kilku dni mnie pobolewa, nie moge przełykac sliny

Czy macie jakies sprawdzone specyfiki, bo cholinex i itp nie pomagają
A nie chce narazie do lekarza

2. Data: 2002-03-26 20:50:04

Temat: Re: co na gardło??
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzanna" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

>Czy macie jakies sprawdzone specyfiki

septolete - ale uwaga smakuja jak lizol:-)) tabletki olbas - troche lepsze w
smaku, ćpam tez namiętnie neoangin ( bez cukru) i co ciekawe pomagaja mi
tez cukierki halls - najbardziej zjadliwe ze wszystkich w/w specyfików ale i
tez najmnej skuteczne. poza tym polecam babcine sposoby - plukanki soloną
woda and mleko z czosnkiem:-)) mówie to jako zarabiajacy glosem
ticzer:-))))

HaNkA

3. Data: 2002-03-26 21:01:50

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzanna" <z...@m...pl> napisał w
wiadomości news:a7qm7d$j7t$1@news.tpi.pl...
> Od kilku dni mnie pobolewa, nie moge przełykac
sliny
> Czy macie jakies sprawdzone specyfiki, bo
cholinex i itp nie pomagają
> A nie chce narazie do lekarza

Płukanie gardła min 3x dzienie przeparatem
GARGARIN lub CITRO-ACTIV
Tabletki do ssania SEPTOLETE, NEOANGIN

Sark

4. Data: 2002-03-26 22:11:48

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku dni mnie pobolewa, nie moge przełykac sliny
>
> Czy macie jakies sprawdzone specyfiki, bo cholinex i itp nie pomagają
> A nie chce narazie do lekarza

Polecam HALSET, a także płukanie naparem z szałwi, dla leniwych cukierki
szałwiowe.

5. Data: 2002-03-27 08:35:49

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od kilku dni mnie pobolewa, nie moge przełykac sliny
>
> Czy macie jakies sprawdzone specyfiki, bo cholinex i itp nie pomagają

zaczynam kuracje

6. Data: 2002-03-27 11:55:31

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyny specyfik jaki mi pomaga to HASCOSEPT w aerozolu. Jest naprawde
swietny ale dosc mocny.Co roku miewam anginy wiec ten lek znajduje sie w
mojej domowej apteczce juz zawsze:-)

Zycze szybkiego rezultatu
Agnieszka

7. Data: 2002-03-28 23:05:50

Od: "kamelot" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gorzej jak będą powikłania po ewent anginie,ropień pozagardłowy,ropień
okołomigdałkowy,lub jakiś gromerulonephrit lub gorączka reumatyczna-jest
jeszcze kilka innych powikłań,ciekawe jak bedziesz dziękowała za takie
internetowe"rady"

Pytanie do stomatologow
prolaaktyna
leukocytoza+neutrocytoza