co na sniadanie?

1. Data: 2004-06-07 11:40:15

Temat: co na sniadanie?
Od: "eM" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz platki kukurydziane z mlekiem staly sie moim chlebem powszednim...
Pewnie, ze zdrowe... ale chcialabym rano sie nie nudzic... Co jecie na
sniadanie? Mam na mysli takie sniadanie, na ktore jest wzglednie duzo czasu
(powiedzmy 30 minut przygotowanie i polkniecie), dla dwoch osob :-)).
Bardzo dziekuje za odpowiedzi wszystkim Rannym Ptaszkom! Nocne Marki niech
nie odpowiadaja, Nocne Marki na sniadanie jedza obiad ;-)

Pozdrawiam serdecznie,

eM
"ta to ma problemy", nie?
:-)

1. Data: 2004-06-07 11:58:11

Temat: Re: co na sniadanie?
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Omlety. Z truskawkami. Na to cukier wanilinowy. I jogurt naturalny. Albo
śmietana. Mniam.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

1. Data: 2004-06-07 11:58:57

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

eM:
> Otoz platki kukurydziane z mlekiem staly sie moim chlebem powszednim...
> Pewnie, ze zdrowe...
pewnie, że nie, ale bywają gorsze rzeczy.

müsli z owocami i jogurtem.

Waldek

1. Data: 2004-06-07 16:48:14

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:40C45881.6020001@ukbf.fu-berlin.de...

> eM:
> pewnie, że nie, ale bywają gorsze rzeczy

Mi także obrzydły płatki kukurydziane dlatego od pewnego czasu przerzuciłam
się na surówkę ...pięknosci.
Jest smaczna, pożywna i w 30 minut gotowa.
Polecam
Surówka piękności Ireny Gumowskiej
* 5-6 łyżek płatków owsianych zalać w miseczce 6-8 łyżkami zimnej,
przegotowanej wody.
* Dodać łyżkę moidu i ok. 7-10 posiekanych orzechów laskowych.
* Zostawić na pół godziny.
* Przed jedzeniem dodać do płatków:
- utarte na tarce duże jabłko,
- 5-6 łyżeczek mleka,
- sok z połowy cytryny.
* Surówką można jeszcze osłodzić. Wg Ireny Gumowskiej lepiej jednak tego już
nie robić.
* Można także dodać owoce sezonowe jagody, truskawki, maliny, itp.

Surówka ta zawiera prawie komplet witamin i soli mineralnych, potrzebnych
organizmowi człowieka. Zawiera także sporo niezbędnego błonnika. Zdaniem
Ireny Gumowskiej,danie to zaspakaja na wiele godzin łaknienie. Nie jesteśmy
po nim głodni przez 5-8 godzin. Surówka ma dodatni wpływ na cerę, włosy,
paznokcie i kolr skóry. Wpływa nie tylko na urodę, także na dobre
samopoczucie. Kurację powinno się przeprowadzać na wiosnę, gdy nasz organizm
jest osłabiony, domaga się witamin i składników mineralnych.
Pod tym linkiem znajdziesz jeszcze kilka śniadań bo surówka kiedys też się
znudzi...niestety
http://www.kuchnia.3miasto.pl/sniadani.htm
Pozdrawiam śniadaniowo
Jeannette

1. Data: 2004-06-07 17:33:28

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czasu
> (powiedzmy 30 minut przygotowanie i polkniecie), dla dwoch osob :-)).

30 minut na sniadanie? to bardzo duzo!:))))) w tygodniu to ja sobie tyle nie
daje. ale w weekendy szaleje - moje ulubione typy:

- kanapki na cieplo
- nalesniki na slodko lub slono
- placuszki np. bananowe, racuchy z jablkiem, z sera bialego
- omlety

ja osobiscie lubie wszystko na cieplo:)

1. Data: 2004-06-07 17:57:35

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> - placuszki np. z sera bialego

Gdybym mogła prosić o przepis byłabym wdzięczna.

Anet

1. Data: 2004-06-07 18:28:20

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości

> Gdybym mogła prosić o przepis byłabym wdzięczna.

z najwieksza przyjemnoscia:)

Placuszki serowe czyli szkolne śniadanko
===========================

1 kostka białego sera
2 duże łyżki mąki
pół łyżeczki proszku do pieczenia
2 jaja
3 łyżki cukru
pół łyżeczki cukru waniliowego
200 ml śmietana

Kostkę twarożku rozdrobnić mikserem dodać mąkę, proszek do pieczenia,
cukier, cukier waniliowy, śmietanę, jajka i wszystko dobrze zmiksowac.
Na rozgrzany tłuszcz kłaść uformowane łyżką placuszki. Smażyć na złoty
kolor. Posypać lekko cukrem lub podać z dżemem. Śniadanko pożywne,
gotowe. Smacznego!

Bardzo szybkie danie. Czas przyrządzenia to 15 minut. 3 porcje.

1. Data: 2004-06-07 20:29:04

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Jun 2004 12:40:15 +0100 I had a dream that eM
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Otoz platki kukurydziane z mlekiem staly sie moim chlebem powszednim...
> Pewnie, ze zdrowe...

Na opakowaniu pisze, że zdrowe, a z prawdą to się dość sporo mija...

1. Data: 2004-06-08 04:34:00

Od: "Sumada" <j...@p...onet.pll> szukaj wiadomości tego autora

> Na opakowaniu pisze, że zdrowe, a z prawdą to się dość sporo mija...

Dlaczego? Konie są przeważnie sprawne i zdrowe....

1. Data: 2004-06-08 07:51:21

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gotowe. Smacznego!
>
> Bardzo szybkie danie. Czas przyrządzenia to 15 minut. 3 porcje.

Serdeczne dzięki

Anet

przepis na udane serniczki
Jak pozamykać słoiki?
MIOD dlaczego sie krystalizuje
Ciasto Milionerów
Przepraszam ale juz wysiadam :( Pizza & prodiż