co na wielkanocny stół?

1. Data: 2006-04-12 07:45:58

Temat: co na wielkanocny stół?
Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co szykujecie na wielkanocny stół ??
Pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2006-04-12 09:03:40

Temat: Re: co na wielkanocny stół?
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvia napisał(a):
> Co szykujecie na wielkanocny stół ??

1. Boczek pieczony zawijany
2. Biała kiełbasa (surowa) pieczona z cebulką
3. Oczywiście jajka podane na różne sposoby (faszerowane, z czarnym
kawiorem i coś jeszcze wymyślę)
4. Wędliny (różne)
5. Sałatka jarzynowa "ciężka"z majonezem i lekka ze świeżych
jarzyn
6. Galaretka drobiowa
7. Szynka faszerowana pieczarkami i jajkiem siekanym w galarecie
8. Ciasta to żona,jej tajemnica ja wiem o babce ucieranej przez 1-2
godzin
Dobrze, że to nie Wigilia i nie trzeba tyle potraw, a na obiad
jesteśmy zaproszeni.

Wesołego Alleluja
Janusz

3. Data: 2006-04-12 13:01:28

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jajek minimalna ilość
Wędliny z chrzanem
Żurek z białą kiełbasą i ziemniakami
Lin w śmietanie
Mazurek marcepanowy ( z cukierni)

Generalnie ma być wiosennie i ciepło i to jest najważniejsze przy stole,
dlatego liczy się nastrój i jakość, nie ilość jedzenia :)

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

4. Data: 2006-04-12 14:32:33

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zurek z jajem i kełbasą
sałatka warzywna tradycyjna i z porów
jajka w sosie tatarskim i jak sie uda faszerowane
baba drożdzowa
supermazurek
placek królewski
sernik z brzoskwiniami
placek pijaczka
dwuletnia nalewka z czereśni
pieczeń z indyka obłożona boczkiem, pomidorami i pieczarkami DEBIUT) no
obiad może w poniedziałek
wędliny
Mam nadzieje że goście dopisza i to wszystko zjedzą.
Katarzyna-Rzeszów

5. Data: 2006-04-12 15:00:17

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas szczyt skromności, ale bez przesady ;) jako że śniadanko jemy w
trójkę ( Ja, TŻ i Kota )
żurek albo barszcz biały
biała kiełbasa pieczona z pieczarkami
jajka
jarzynki ( pomidory, ogórki, rzodkiewki, szczypiorek, pietruszka )
mięso pieczone
obiad u moich rodziców
a w poniedziałek do brata TŻ idziemy, gdzie zaniosę sałatkę z tuńczyka,
którą wszyscy uwielbiają :)
ciasta nie pieczemy bo i tak nie dali rady byśmy zjeść :)

Magda

6. Data: 2006-04-12 16:02:08

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylvia" <s...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> Co szykujecie na wielkanocny stół ??
> Pozdrawiam
> Sylwia
Witam
U mnie tradycyjnie:
sniadanie
Jaja gotowane na pol miekko
Kielbasy na cieplo/biala, polska, wiejska/
Szynka wedzona surowa /musi byc/
Szynka gotowana
boczek "rolowany"
Sledz z piatku/na apetyt/ w smietanie i w oleju
salatka warzywna /z warzywyw od zurku/
Ozory w galarecie
Galaretka z nozek
Obiad:
Kaczka + 2 uda kacze/pieczona tradycyjnie, natarta maslem i majerankiem
nadziewana jablkami/ z pyzami i czerwona kapusta.
Zurek
podwieczorek:
pascha
sernik
kolacja jak sniadanie/raczej w mniejszych ilosciach/.
Na drugi dzien na obiad byc moze "szynka wedzona pieczona" - wczoraj
widzialem w tv- moze zrobie.
Do wedlin specjalny sos "niebo czosnkowo-kremowe"
Polecam przepis na pasche i na sos na mojej stronie
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/przepisy.html
Pozdrawiam
MarekF

7. Data: 2006-04-12 16:22:33

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości

> Polecam przepis na pasche i na sos na mojej stronie
> http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/przepisy.html
> Pozdrawiam
> MarekF
Sory, przepis na pasche jest na innej podstronie
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/wielkanoc1.html
Z doswiadczenia dodam, ze pascha /z tego przepisu/ jest jakby miekka, ale
super smaczna. po wyjeciu z lodowki na talerz trzeba ja "uksztaltowac" i
ozdobic owocami kandyzowanymi.
Pozdrawiam
MarekF

Solona słonina [do Waldka]
sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Piekarnik turystyczny
Naczynia do zakwaszonego ciasta
schabowy z kostką - pomóżcie