co po treningu?

21. Data: 2003-11-23 21:21:49

Temat: Re: co po treningu?
Od: Mariusz Drozdziel <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 Nov 2003 at 16:18 GMT,
Sowa <m...@b...pl>:

> Termos ze słodką herbatą (bez fusów bo zgorzknieje) + pączek. :-)

W sumie mógłbym się nawet zaopatrzyć w termos do tego celu, to nie
taki głupi pomysł. A z tym pączkiem to na serio dobry pomysł? Jak w wygląda
tam zawartość tłuszczu i jaka jego kaloryczność.

Tak swoją drogą, to zauważyłem, że jakoś tak większość wcina po
ćwiczeniach banany albo jogurty, tylko że to faktycznie nie ma chyba
węglowodanów o wysokim indeksie glikemcznym. :-/

--
Mariusz.

== e-mail: m...@t...com.pl ==== http://tank.polsat.com.pl/~nova/ ==
== 2:482/5...@f...org == gpg: 46e57e6c07c1e2d67d92 17477014d50bb2cdf245 ==

22. Data: 2003-11-23 21:51:05

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Drozdziel" <m...@t...com.pl> napisał w
wiadomości news:slrnbs297d.8cd.mariusz@technika.teleaudio.com.p
l...

A z tym pączkiem to na serio dobry pomysł? Jak w wygląda
> tam zawartość tłuszczu i jaka jego kaloryczność.

Nie - w odróżnieniu od termosu ze słodzona herbatą.
Nie mam pojęcia co ile czego ma, ale jak mam pisać serio, to weź ze sobą
trochę orzechów i rodzynek zamiast tego pączka,
albo kanapkę z razowego chleba z czym tam jadasz.
IMHO - jogurty i banany w ogóle nie są dobrym pomysłem na posiłek.
No może czasami jak ktoś lubi i nic innego nie może wymyślić.

Sowa

23. Data: 2003-11-23 23:12:49

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl> napisał w wiadomości

> Kredka wlasnie pije herbatke (jednak bez miodu:) i je ciasteczka
digestive.
> Uff... Kerdce bardzo dobrze sie dzisiaj biegalo :)

A gdzie Kredka biega?

Adam

24. Data: 2003-11-23 23:22:41

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mariusz Drozdziel" <m...@t...com.pl> napisał w
> wiadomości news:slrnbs297d.8cd.mariusz@technika.teleaudio.com.p
l...

> A z tym pączkiem to na serio dobry pomysł? Jak w wygląda

no pączka bym nie polecał

> Nie - w odróżnieniu od termosu ze słodzona herbatą.
> Nie mam pojęcia co ile czego ma, ale jak mam pisać serio, to weź ze sobą
> trochę orzechów i rodzynek zamiast tego pączka,

te orzechy to przeciwskazań nie widzę, ale to taka wege wersja;)

> albo kanapkę z razowego chleba z czym tam jadasz.

jak najbardziej dobry pomysł:)

> IMHO - jogurty i banany w ogóle nie są dobrym pomysłem na posiłek.
> No może czasami jak ktoś lubi i nic innego nie może wymyślić.

ja myślę jednak, że w niewielkiej ilości jest jak najbardziej dobry pomysł
choćby ze względu na cukry proste (jeden banan i mały jogurt 150ml.)

Pozdrawiam,
Adam

25. Data: 2003-11-24 05:33:00

Od: "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie Kredka biega?

najpierw biegne wzdluz mojej ulicy, potem skrecam w ciemna i mroczna alejke,
gdzie na pewno czai sie mnostwo bandytow (to bylo z gorki) a potem wspinam
sie mozolnie na wysokosc wzgledna jakis 10m. Dalsza trasa jest juz
lagodniejsza (5m wzgledne). Gdy dobiegam do mojej ulicy, powtarzam koleczko.

> Adam

Kredka :)

26. Data: 2003-11-24 08:03:51

Od: b...@g...pl (geo) szukaj wiadomości tego autora

Kredka wrote:

> Kredka wlasnie pije herbatke (jednak bez miodu:) i je ciasteczka digestive.
> Uff... Kerdce bardzo dobrze sie dzisiaj biegalo :)

A ile to przebiegłaś?, cuś jeszcze trenujesz, regularnie???

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

27. Data: 2003-11-24 08:06:48

Od: b...@g...pl (geo) szukaj wiadomości tego autora

Kredka wrote:

> [...]
> sie mozolnie na wysokosc wzgledna jakis 10m. Dalsza trasa jest juz
> lagodniejsza (5m wzgledne). Gdy dobiegam do mojej ulicy, powtarzam koleczko.

Brawo Kredka, tylko tak dalej, aha, ile masz lat-jesli moge zapytać?

28. Data: 2003-11-24 08:57:39

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Brawo Kredka, tylko tak dalej, aha, ile masz lat-jesli moge zapytać?

Metrykalnie czy biologicznie?
(bo to z reguly dwie rozne liczby)
:)

pzdr
H.
PS. odwazny jestes zadajac takie pytanie kobiecie... ;)

29. Data: 2003-11-24 09:47:00

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo ciekawa teoria , bo wlasnie zaraz po treningu nalezy wlasnie
> uzupelnic weglowodany - i to proste wlasnie - cukry . To chyba jedyny
> moment w ciagu dnia kiedy mozna sie zajadac slodkim .
>
> karboladowanie jest najskuteczniejsze wlasnie w pierwszych 30 min
> po wysilku - pozniej nie jest juz tak efektywne .

Na czym polega to karbodoladowanie?
Czy w takim razie, jezeli sie odchudzam, to moge sobie po prostu wsunac
slodkiego batona po cwiczeniach? Teraz to zgluplam calkiem ;)
I jak to sie ma do np. teorii MM o skokach insuliny? Ja sobie myslalam, ze
skoro nie wolno wegli o wysokim IG, to bez wzgledu na to czy sie cwiczy czy
nie. Nie wiem czy pamietacie slowa Musty o trzustce, jej spokoju i
fleszach - ze trzustka nie ma szans "usnac", bo jej wegle o wysokim IG nie
daja - jak flesze z aparatow ;))) Bardzo obrazowe to bylo i utkwilo mi w
pamieci.

No wiec ostatecznie - czy weglowodan po cwiczeniu jest dozwolony tylko dla
tych, co buduja mase, czy rowniez dla tych co sie najzwyczajniej w swiecie
odchudzaja? I jak to sie ma do MM? A jakie moga byc efekty jesli sie tych
wegli nie je?

Pozdr
Kafka

30. Data: 2003-11-24 10:03:17

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> ja myślę jednak, że w niewielkiej ilości jest jak najbardziej dobry pomysł
> choćby ze względu na cukry proste (jeden banan i mały jogurt 150ml.)

W niewielkiej ilości i nie za często.
Jogurty mało kto lubi i jada jako danie główne nie dosmaczane chemią i nie
dosładzane cukrem, a banany jak się ostatnio maja sam sprawdź.
Kiedyś się banana jak obrało i zostawiło to on ciemniał i robił się
obślizgły i nie jadalny, a teraz przechodzi w stan hibernacji. :-/
U mnie kiedyś taki leżał na półce porzucony przez dziecko przez ok 2 doby i
jedyne co, to trochę obsechł.
Nawet nie chcę myśleć co oni mu musieli zrobić i jakimi konserwantami, żeby
taki odporny był.

Poza tym oba te frykasy mają właściwości śluzotwórcze.

Sowa

K&sup3;opot ze skóra
dylematek dietetyczny....
to tylko test