Re: co sadzicie o farbach dulux?

Data: 2006-06-18 08:15:16
Temat: Re: co sadzicie o farbach dulux?
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid>

On 6/18/2006 8:09 AM, Piotr Zawadzki wrote:

> OK, masz rację - może i faktycznie reaguję zbyt nerwowo. Ale z drugiej
> strony kiedy jednego dnia pokazuje się kilka postów na grupie od tego
> samego anonima, który w jednym wątku pyta o kolor farby, w drugim o
> jeszcze o coś tam związanego z farbami,
A nie pomyślałeś, że ktoś po prostu zamierza malować i chce wybrać dobry
produkt?

> a w trzecim zadaje pytanie w
> stylu "dlaczego firma produkująca farby X jest najlepsza",
To jest właśnie obsesja - w pytaniu nie było śladu takiego podtekstu. :-)

> po czym od
> innych anonimów otrzymuje IMHO szablonowe odpowiedzi udowadniające, że
> farba X jest najlepsza itd.,
Wręcz przeciwnie - opinie były wyjątkowo krytyczne. Co mnie nawet
zdziwiło, bo ja jestem bardzo zadowolony z Duluxa (z drugiej strony po
Dekoralu trudno nie być zadowolonym z innej farby! :-) ).

> to co mam sobie myśleć...? Wystarczyłoby,
> aby autor wątku zaprzeczył, jakoby miał coś wspólnego z firmą X czy
> agencją PR/reklamową pracującą dla firmy X, a moje obawy rozwiałyby się.
No to dość naiwny jesteś, bo takie zaprzeczenie mógłby napisać nawet
właściciel Duluxa i nie mógłbyś tego w żaden sposób zweryfikować! :-)

> Sam zresztą zawsze tak robię w kilku słowach, kiedy chcę polecić jakiś
> produkt.
Ale bombardier niczego nie polecał. Tylko pytał o opinię.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/