co sądzicie o gwiazdce?

261. Data: 2010-03-28 19:40:50

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 21:28, niebożę Ikselka wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nic - to zabawa ludowa.

A zajączek jest zabawą ludową na zachód od Odry.

A jajo to ogólnie ludowy symbol (nie biblijny) -
> zaczątek nowego życia. Choć niektórzy uważają, że pierwsza była kura, inni
> zaś, że zając :->

Mnie to różnicy nie robi.

Qra
--
Matka zbyt długo karmiła Waldemara piersią. Z kurczaka.

262. Data: 2010-03-28 19:43:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie ja użyłam słowa "zazdrość". To zrobił ktoś inny. Ale rozumiem, ze taka
> kwalifikacja jest dla kogoś wygodna, aby mnie posądzić o wrzucanie
> kogokolwiek do worka z zazdrośnikami. Akurat na te kategorię mam zupełnie
> osobny worek - worków ci u mnie dostatek..

Po co kręcisz? Uważasz, że Twoi oponenci są zazdrośni, dlatego Ciebie
nie akceptują. To generalizowanie i w dużej mierze mijanie się z prawdą.
Może się rzeczywiście jakieś jednostki się trafiły, które w Ciebie
waliły z zazdrości, ale nie jest to Twoje panaceum na problem złego
nastawienia ludzi do Ciebie.

--

Paulinka

263. Data: 2010-03-28 19:44:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie budują, lecz je RÓŻNIĄ. I to jest normalne, że w tych elementach mamy
> prawo, a nawet (ze wzgl. na bogactwo genetyki) obowiązek się nie zgadzać.

A co ma do tego genetyka?

Stalker, tak z ciekawości

264. Data: 2010-03-28 19:49:39

Temat: Re: [OT] do Chirona Re: co s?dzicie o gwiazdce?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 21:38, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 28-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> teraz już nic normalnie. boje się że po to piwo mnie poślesz.

No wiem wiem, że Ci chodzi tylko i wyłącznie o Waldemara
(http://waldemar.blox.pl/html)
Za to o mnie nie chcesz zadbać. Wcale!

Qra
--
Kobiety - dojrzewają do 18. roku życia, potem już tylko tyją.

265. Data: 2010-03-28 19:56:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie budują, lecz je RÓŻNIĄ. I to jest normalne, że w tych elementach mamy
> prawo, a nawet (ze wzgl. na bogactwo genetyki) obowiązek się nie zgadzać.

Tia łyżka dziegciu jak zwykle.

--

Paulinka

266. Data: 2010-03-28 20:00:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie TAK udane.

Niech pomyślę...

Ludzie kłócą się z Tobą, ponieważ nie mają TAK udanego życia, jak Ty, a
wiesz, że tak jest stąd, że się z Tobą kłócą. Tak do tego doszłaś? ;)

Przyznaję, nie mam TAK udanego życia jak Ty. Np. chyba nie potrafiłabym
żyć z facetem, który nie znałby obsługi komputera lepiej ode mnie. ;)

Ewa

267. Data: 2010-03-28 20:09:15

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce? (długie)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 21:37:19 +0200, Stalker napisał(a):

> No cóż, bałem się, że padnie jednak dokładnie taka odpowiedź...

Ty to masz same strachy :-)

268. Data: 2010-03-28 20:11:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ty to masz same strachy :-)

Na lachy :)

--

Paulinka

269. Data: 2010-03-28 20:11:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 22:00, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Oddaj mojego TŻta!

Qra
--
Historia Frodo - to historia wszystkich żonatych mężczyzn, którzy z
narażeniem życia próbują się pozbyć oddziałującego na psychikę pierścienia.

270. Data: 2010-03-28 20:12:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> wiesz, gdybyś mi przedstawił alternatywę dotyczącą płatnego pachołkowania,
> zdziwiłbym się, gdybyś potem napisał, że masz mój pozytywny obraz.
> obserwując twoje kilkukrotne wymiany zdań ze stalkerem, widziałem jak nie
> potrafisz przełamać swojego nastawienia - mimo najszczerszych chęci
> stalkera do pogadania na merytorycznym gruncie.
> to jest oczywiście mój punkt widzenia :)
Nie pisz o przeszłości jak o teraźniejszości. To nieprawda, co napisałeś.
Owszem- sam zauważam, że tak było. Zauważałem wcześniej. Nie jest to już
prawdą. Pisząc w ten sposób zaklinasz rzeczywistość, żeby wyszło na Twoje.
To jednak nieuczciwe- choć może i nie do końca celowe (zakładam, że czytałeś
coś kiedyś- i tylko to zapamiętałeś).

> jeśli chodzi o ikselkę - nie mam uprzedzeń. mam określone nastawienie,
> poparte doświadczeniami "rozmowy" z nią. powiem nawet więcej - mam
> stosunkowo często dość zbieżne poglądy na temat paru zasadniczych kwestii
> życiowych, ale w moim poczuciu ona im wyrządza niedźwiedzią przysługę.
>
> i tyle - nie będę przytaczał ci linków, wybacz :)
No z tym wybaczeniem to się jeszcze zobaczy
:-)
A poważnie- poczułem zaniepokojenie. Dobrze zrozumiałem: ja, trenR prowadzę
tu pewną politykę, przekonuję ludzi do swoich poglądów no bo taki sobie
fajny jestem, no nie? A tu ta betonowa, niesympatyczna Ixi głosi poglądy
podobne do moich- i szlag to trafia! Ludzie kojarzą takie poglądy z tą
niesympatyczną Ixi, a nie z sympatycznym trenR'em, więc niech ją szlag?!
Czy_ja_to_kurwa_dobrze_zrozumiałem?

> a ja napisąłem, że uważasz ich za wrogów? chyba lekko naciągasz - albo
> projektujesz :)
> spytałem "skąd się bierze w tobie nastawienie do stalkera, żydów, cbneta,
> redarta?" a ty od razu mówisz "wrogów"? to w zasadzie zastanawiające.
Taki był tego kontekst. No nie rób jaj. Piszesz o Ixi- betonowej ścianie, i
pokazujesz mi moje relacje z cb, Stalkerem, czy (?) żydami. Uważam, że poza
cb chybiasz- dorzucam Ci globa, z któym mam fatalne relacje. Naciągam?
Naprawdę? OK- trzymajmy się tej warstwy wyartykułowanej wprost: mam
pozytywne nastawienie do żydów (Żydów) jako nacji, Stalkera jako człowieka
(także- zgadzam się z wieloma jego poglądami, ale to dla mnie drugorzędne w
kwestii komunikacji), lubię Redarta, w którym widzę dużo siebie sprzed
lat:-). Jednak nie potrafię znaleźć relacji komunikacyjnych, które by
zadowoliły dwie strony w wypadku: cb, judy i globa. Przy czym mam sympatię
dla globa, juda mi się wydaje dziwny, emocjonalnie dosyć obojętny, nie lubię
cb. Lubisz się porywnywać ze mną- choć to nie jest właściwy chyba sposób
prowadzenia dyskusji- no to ok: ja- w przeciwieństwie co do niektórych :~)
potrafię każdemu z nich napisać, co chcę od nich dostać abyśmy mogli się
komunikować, i jednocześnie zapytać, co chcieli by dostać ode mnie. A Ty,
próbowałeś tego?

> imho - osoby, które zioną miłością, muszą pomóc same sobie.
> ja wolę je oznaczyć jako przeczytane.

Masz taką możliwość. IMO- to Twoje (jak i każdego) niezbywalne prawo. Jednak
uczciwie jest napisać, że nie chcesz z kimś dyskutować- i kropka. Pisząc, że
nie czytasz postów jakiejś osoby, bo to jej wina, i tylko jej- popełniasz
IMO nadużycie.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron