co sądzicie o gwiazdce?

321. Data: 2010-03-28 21:18:22

Temat: Re: [OT] do Chirona Re: co s?dzicie o gwiazdce?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:z0nri2qtfgjg$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 28-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> chiron, tak btw - tak masz?
> http://krzaczory.pl/usenet/?id=12#art005e

Już wywaliłem html

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

322. Data: 2010-03-28 21:18:41

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 22:54:02 +0200, Qrczak napisał(a):

> Wszystko, co się dzieje na świecie, musisz odnosić DO SIEBIE?

A, to pytanie było nie DO MNIE? Sądziłam mylnie, że może do medei. Na
przykład.

> Qra, a może to nie dywany, może po prostu mazurek się nie udał

Jeśli już, to fryzura. Tragedia na kółkach, ale trudno, włosy mi szybko
rosną. A mazurki upiekę dopiero w środę: pomarańczowy, migdałowy, królewski
i bakaliowy. Nie ma siły, aby się nie udały.

323. Data: 2010-03-28 21:22:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Wiesz, że Polaków bardzo Litwini nie lubią? Co na ten temat sądzisz?

Nic, ale nie lubię Miłosza.

324. Data: 2010-03-28 21:24:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 23:00:13 +0200, Paulinka napisał(a):

> Napisz prawdę, tak jak wtedy, kiedy pisałaś do mnie, jakim wysiłkiem
> zbudowaliście swój własny dom. Zwykłą prawdę.

No ale o co chodzi? Wysiłek z kimś kochanym to nie nenufary?

325. Data: 2010-03-28 21:25:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Nic, ale nie lubię Miłosza.

Masz u mnie mentalnego plonka. Tyle.

--

Paulinka

326. Data: 2010-03-28 21:25:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ciekawe, kiedy Ty pójdziesz do okulisty i zmienisz kodowanie:-)

qra tyż ma iso ok.
diabeł w szczegółach jakowychś tkwi.

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

327. Data: 2010-03-28 21:27:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Już wywaliłem html

cuś dało?

--

ta sygnaturka jest chora. chora!

328. Data: 2010-03-28 21:27:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 23:16:19 +0200, Paulinka napisał(a):

> Dziękujemy zatem pani za uwagę. Pojadę enderem, czuję się zawiedziona.
> Nie przypuszczałam, że dla swoich racji potrafisz być aż tak sprzedajna
> i zakłamana. Trudno tak to jest jak się wierzy w ludzi.
> Lekcja była bardzo wartościowa.

Musisz wszystko brać do siebie? //cytat z paru wypowiedzi tutaj do mnie

329. Data: 2010-03-28 21:29:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> to co robisz to dla mnie dzielenie włosa na czworo i szukanie dziury w
> całym. imho są z pewnością takie sytuacje, w których ewidentnie można
> powiedzieć o winie jednej ze stron.

NIGDY. Jednak "wina" nie zawsze pociąga za sobą "kara". Nie zawsze. Czy
wiesz, czym jest np wiktymologia? To ofiara w pewnym stopniu jest winna
temu, że została wybrana z tłumu.
Jednak_ani_o_trochę_nie_zmniejsza_to_winy_krzywdzici
ela_i_kary_jaką_powinien_ponieść.
To informacja dla ofiary: takie zachowania przyciągaja takich ludzi. Zmień
więc swoje zachowania.

> w jakim stopniu polacy są winni temu, że zostali zaatakowani przez
> niemców?
Czy jesteś pewien, że nie należy pisać z wielkiej litery?
No ok- jak powyżej. Polska zachowywała się jak mocarstwo- prężąc przeciw
Niemcom cudze muskuły. Niemcy były mocarstwem. Oczywiście- to o wiele
szerszy temat, jednak ani o jotę nie zmniejsza to winy Niemców.

> w jakim stopniu pacjentki lechosława gapika są winne temu że dały sobie
> cycki wymasować?
Pracowałem w wielu firmach. Już dawno zaobserwowałem, że są dziewczyny,
które są nagminnie obmacywane przez facetów, a są też takie, które- mimo, że
są ładne- są traktowane z szacunkiem. Zgodzisz się? I znów- to nie zmniejsza
winy obmacywaczy. Jednak jeśli osoba obmacywana nie chce taką być np w innym
miejscu pracy- powinna zmienić swoje zachowania.

> w jakim stopniu uczeń jest winny ze dostał pałę z klasówki?
No nie- tu chyba przesadziłeś?
:-)

> podtrzymuję, com napisał :)
> nie z każdym można - jest stwierdzeniem ogólnym, zawierającym w sobie
> twoje
> dwa w/w :)

Kłamczuch:-)
Nieprawdą jest, że z Ixi nie można się dogadać. Dowód: co najmniej kilka
osób się z nią dogaduje.
Prawdą jest, że to Ty nie możesz (i/lub) nie chcesz się dogadać.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

330. Data: 2010-03-28 21:33:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Kłamczuch:-)
> Nieprawdą jest, że z Ixi nie można się dogadać. Dowód: co najmniej kilka
> osób się z nią dogaduje.
> Prawdą jest, że to Ty nie możesz (i/lub) nie chcesz się dogadać.

Szczególnie jak częstuje kogoś syndromem sprzątaczki.

Też Cię Chiron szczególnie serdecznie pozdrawiam.

Paulinka

Afera psychoseksualna
test psychologiczny 1
No, a generalnie to już...