co sądzicie o gwiazdce?

331. Data: 2010-03-28 21:36:05

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>
> NIGDY. Jednak "wina" nie zawsze pociąga za sobą "kara". Nie zawsze. Czy
> wiesz, czym jest np wiktymologia? To ofiara w pewnym stopniu jest winna
> temu, że została wybrana z tłumu.
> Jednak_ani_o_trochę_nie_zmniejsza_to_winy_krzywdzici
ela_i_kary_jaką_powinien_ponieść.
> [...]
> No ok- jak powyżej. Polska zachowywała się jak mocarstwo- prężąc przeciw
> Niemcom cudze muskuły. Niemcy były mocarstwem. Oczywiście- to o wiele
> szerszy temat, jednak ani o jotę nie zmniejsza to winy Niemców.

> Pracowałem w wielu firmach. Już dawno zaobserwowałem, że są dziewczyny,
> które są nagminnie obmacywane przez facetów, a są też takie, które- mimo, że
> są ładne- są traktowane z szacunkiem. Zgodzisz się? I znów- to nie zmniejsza
> winy obmacywaczy. Jednak jeśli osoba obmacywana nie chce taką być np w innym
> miejscu pracy- powinna zmienić swoje zachowania.

nie przeczę, że takie sytuacje się zdarzają, kiedy ofiara jakiegoś czynu
prowokuje atak. jednak twierdzę, że nie zawsze tak jest i są sytuacje kiedy
można wskazać ewidentną winę jednej ze stron. i tyle w temacie chiron, mnie
to na prawdę męczy :)

> Kłamczuch:-)
> Nieprawdą jest, że z Ixi nie można się dogadać. Dowód: co najmniej kilka
> osób się z nią dogaduje.
> Prawdą jest, że to Ty nie możesz (i/lub) nie chcesz się dogadać.

oczywiście. bo nie z każdym można się dogadać :)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

332. Data: 2010-03-28 21:40:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 23:33:58 +0200, Paulinka napisał(a):

> Szczególnie jak częstuje kogoś syndromem sprzątaczki.

Nie szanujesz ludzkiej pracy. Co masz do sprzątaczek?
:-P

333. Data: 2010-03-28 21:43:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie szanujesz ludzkiej pracy. Co masz do sprzątaczek?
> :-P

Mam do Ciebie. Wesołego Alleluja.

--

Paulinka

334. Data: 2010-03-28 21:54:23

Temat: Re: [OT] do Chirona Re: co s?dzicie o gwiazdce?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 28-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> qra tyż ma iso ok.
> diabeł w szczegółach jakowychś tkwi.

W moich szczegółach, ale posądziłem Qrę, żeby odsunąć od siebie podejrzenie.
Teraz już poprawiłem, i siedzę cicho:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

335. Data: 2010-03-28 21:55:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 28-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> cuś dało?

Tak, już nie odpowiada w tym stylu

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

336. Data: 2010-03-28 22:06:49

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce? (długie)
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wiesz, Stalker, rozmawiam z ludźmi zawsze jednakowo.

Tak, to Ci właśnie napisałem :-)

Stalker

337. Data: 2010-03-28 22:07:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 28-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> nie poznaję pana panie kurwa chiron :)
> ok - odpowiadam. nie prowadzę tu żadnej polityki. nie czytam ixi dlatego,
> że ma poglądy takie same jak moje, ale w jakiś nieodpowiedni sposób je
> wygłasza. fakt posiadania podobnych poglądów w kilku kwestiach podałem li
> jedynie jako ciekawostkę.
>
> czy to szanownemu panu wystarczy?

"jeśli chodzi o ikselkę - nie mam uprzedzeń. mam określone nastawienie,
poparte doświadczeniami "rozmowy" z nią. powiem nawet więcej - mam
stosunkowo często dość zbieżne poglądy na temat paru zasadniczych kwestii
życiowych, ale w moim poczuciu ona im wyrządza niedźwiedzią przysługę. "

Jak się ma to, co napisałeś mnie jako odpowiedź- do niedźwiedziej przysługi?
To wiele może wyjaśnić...Tobie, jak sądzę.

> widzisz - w realu jest mi ciężko być zawsze asertywnym.
> tutaj - mogę odreagować :)
Aż tak źle? A czemuż to nie można być asertywnym w realu?

> winą? powodem. powód to moje poczucie obcowania z betonem.
> czy coś jeszcze masz do mnie czy przyznasz, że obarczyłem tym powodem
> tylko
> siebie?

Skąd takie wrażenie, że coś mam do Ciebie? Poważnie?

--

serdeczxnie pozdrawiam

Chiron

338. Data: 2010-03-28 22:08:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW odbieram twoje komentarze do tekstów niektórych osób
jako wyraz dążenia do ostrzeżenia innych przed niespójnością
ich własnego, zafałszowanego wizerunku, który pracowicie
wykreowują.

Musi to być działanie bardzo niepożądane w ocenie takich osób
skoro posuwają się w odwecie aż do nieuczciwych ripost z intencją
sprawienia ci przykrości.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hooio3$uve$25@node2.news.atman.pl...

339. Data: 2010-03-28 22:11:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No nie, może faktycznie z tą sprzątaczką trochę tutaj przegiąłem
> i przepraszam za przykrość, jeśli ją jeszcze sprawiłem,
> ale nienawidzę takich bezsensownych kłótni i przepychanek,
> a Paula nie ma w tym sobie tutaj równych
> i potem dostaje jej kiepskie rykoszety z kfa.
> Byłbym naprawdę jej zobowiązany za ich możliwe zredukowanie ;-)

A ja byłabym szczęśliwa, gdyby KF znaczył dla wszystkich to samo.
Jakbym Cię Eduś wrzuciła do KF-a, to bym Cię nie widziała.
--

Paulinka

340. Data: 2010-03-28 22:11:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Mar 2010 00:06:49 +0200, Stalker napisał(a):

> Tak, to Ci właśnie napisałem :-)
>
> Stalker

No, więc dogadalismy się chyba, nie?
:-)