Re: co sądzicie o hipnozie ?

Data: 2003-01-20 21:25:43
Temat: Re: co sądzicie o hipnozie ?
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl>

Użytkownik <n...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> napisał:1...@n...onet.pl...
> dyskusyjnych

Iraku.

> Czlowieku, tego co tu wypisujesz nie da sie czytac!

A kto ci każe ?
Daj mnie do filtra, będę ci wdzięczny za wygodę.

> Widac, ze nie masz praktycznego doswiadczenia z odmiennymi
> stanami swiadomosci, a jedyna wiedze czerpiesz tylko
> z wybranych ksiazek zgodnych z KK, z zaleceniami Dominikanow
> od spraw sekt, moze jeszcze z wytycznymi Ojca Dyrektora.

Mam z nimi takie doświadczenie, że by ci wyobraźni nie starczyło.

> Inaczej bys nie pisal ze;
> - tylko mozna oddychac po chrzescijansku, innaczej be,
> - medytowac mozna ale tylko po chrzescijansku, inaczej be,
> itp...itd.

Dziwisz się ?
Jestem chrześcijaninem.
Jak inaczej miałbym pisać ?

> Kazda inna opcja to albo opentanie albo zle moce albo....
> Tylko KK ma monopol na odmienne stany swiadomosci,
> na hipnoze itp. na jedyna jedyna prawde i sluszna
> droge.
>
> Noriel

Nic na to nie poradzę.
Jeśli Jezus nie kłamał, to jest dokładnie tak, jak napisałaś i nic tego nie zmieni.
A jeśli kłamał, to ja, jako Szaman Plemion, sprawiłem, że to co mówił, było prawdą.
;))

Tomasz Kwiecień
http://republika.pl/tkwiecie