Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "kika" <g...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: co sadzicie o sklepach SEPHORA?
Date: Wed, 4 Aug 2004 16:06:36 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 61
Sender: g...@o...pl@213.17.152.138
Message-ID: <ceqqgf$fo9$1@news.onet.pl>
References: <7...@n...onet.pl>
<cenr60$i14$1@news2.ipartners.pl> <cenv3e$kqe$1@news.onet.pl>
<ceo10a$mde$1@news2.ipartners.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep48f$b1l$1@nemesis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep7jt$mjk$1@nemesis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep8jr$cho$1@atlantis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<ceq5c7$ghc$1@news.onet.pl>
<X...@1...110.122.97>
NNTP-Posting-Host: 213.17.152.138
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1091628367 16137 213.17.152.138 (4 Aug 2004 14:06:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Aug 2004 14:06:07 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:91288
Ukryj nagłówki
>
> ? to tutaj cie boli ? Ze inni wynosili a ty nie ? :) To co opisalas to
> kradziez.
mylisz się nie boli mnie , bo zarówno kradzież jak i cwaniackie
wykorzystywanie czegoś co wystarczy że jest tylko ogólnodostępne ,wzdudza
we mnie odrazę
> >, no i "nie było płatne".
>
> Mylisz sie. Byly wlasnoscia jakiejs wspolnoty, tak jak teraz np
> mieszkania spoldzielcze.
>
> > Widzę że
> > zaliczasz się do takich osób o takiej filozofii życia.
>
> Do _jakiej_ ?
jeśli nie zrozumiałaś to już nic na to nie poradzę
> > Poza tym, ani koncern, ani perfumeria do tych testerów nie
> > dopłaca. Cena produktu zapakowanego jest tak skalkulowana,żeby
> > pokryła koszty wytworzenia, transportu , marżę, no i statystyczną
> > ilość wypsikanych testerów.
>
> i pensje $90k dla zarzadu, i firmowy Jet, i 2 pietra w biurowcu, ..
nie chciałam się tak szczegółowo rozpisywać, ale zrobiłaś to za mnie.
(laboratoria, analizy, testy) też ,jak wiele jeszcze innych czynników.
> Tak na prawde cena nie ma NIC wspolnego z kosztami w przypadku
> produktow, o ktorych rozmawiamy. Moze ci sie to wydac dziwne, ale tak
> po prostu jest. To o czym piszesz dziala w przypadku samochodow Fiat,
> czy kosmetykow Adidas/str8t (czy inne szajsy po 20zl).
> > Więc jeśli więcej będzie "klientek"
> > traktujących testery jak swoją kosmetyczkę, tym cena tego
> > zapakowanego produktu będzie rosła.
>
> Tak, tak samo bedzie z innymi dobrami luksusowymi jak np Lamborghini (w
> koncu tez rozdaja darmowe gandety, nie tylko klientom).
ale inny klient kupując to autko, za to zapłaci.
jeżeli uważasz, że cokolwiek jest za darmo (kup 2 - trzecie gratis) to
rozmowa z ekonomistą przyda się również Tobie ;)
> Spytaj sie jakiegos ekonomisty na czym to polega jesli nie zrozumialas
> (pewnie nie).
>
>
> Pozdrawiam.
> --
> RusH //
Pozdrawiam
Kika
|