co to jest?

1. Data: 2004-07-19 21:28:12

Temat: co to jest?
Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Pytałam kilka dni temu jak poradzić sobie z bólem po wyrwaniu zęba ósemki.
Ból niestety do tej pory nie minął. Codziennie jednak jeżdżę do gabinetu i
tam wkładają mi na dziąsło jakiś ciemnobrązowy specyfik, który przynosi mi
ulgę na półtora dnia. Zastanawiam się co to jest za lekarstwo i czy muszę
tam codziennie jeździć (dość daleko), czy może wie ktoś co to i czy można to
kupić w aptece abym sama mogła to nakładać. Ułatwiłoby mi to życie.
Dziękuję za wszelkie info.

2. Data: 2004-07-20 13:22:16

Temat: Re: co to jest?
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytałam kilka dni temu jak poradzić sobie z bólem po wyrwaniu zęba ósemki.
> Ból niestety do tej pory nie min?ł. Codziennie jednak jeżdżę do gabinetu i
> tam wkładaj? mi na dzi?sło jaki? ciemnobr?zowy specyfik, który przynosi mi
> ulgę na półtora dnia. Zastanawiam się co to jest za lekarstwo i czy muszę
> tam codziennie jeĽdzić (do?ć daleko), czy może wie kto? co to i czy można
> kupić w aptece abym sama mogła to nakładać. Ułatwiłoby mi to życie.
> Dziękuję za wszelkie info.

Domowym sposobem można kupić w aptece Calcypirynę. Połamać tabletki na
ćwiartki i wkładać sobie do dziury po zębie raz dziennie po kawałku. Ale
myślę, że skoro to tak długo trwa to może wyłyżeczkować ten zębodół jeszcze
raz? Warunkiem gojenia się w takim przypadku jest obecność skrzepu. Jeśli go
tam nie ma, a w jego miejsce jest pozostałość (gnijąca) po obiedzie, to
raczej trudno o poprawę. Ale to tylko gdybanie nie widząc problemu
Piotr

3. Data: 2004-07-20 15:07:04

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tam nie ma, a w jego miejsce jest pozostałość (gnijąca) po obiedzie, to
> raczej trudno o poprawę. Ale to tylko gdybanie nie widząc problemu

No tak, ale resztek z jedzenia tam nie ma, bo ciągle to płuczę rumiankiem.
Poza tym dziury też już prawie niema, zarosło dość szybko, pozotał tylko
kawałek niezarośniętego miejsca, a mimo wszystko straszliwie boli! Czy ta
calcypiryna jest bez recepty? Ile może kosztować?

4. Data: 2004-07-20 16:10:19

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kawałek niezarośniętego miejsca, a mimo wszystko straszliwie boli! Czy ta
> calcypiryna jest bez recepty? Ile może kosztować?

To lek bardzo podobny do aspiryny i pewnie kosztuje też podobnie. To będzie
działało miejscowo przeciwzapalnie.
Jakaś jednak przyczyna tego bólu jest. Może warto jej poszukać...?
Piotr

zajady
dziwny zapach z zeba!?co to?!
odchudzanie
toksyczne leki tarczycowe
Guz w głowie - gdzie operować ?(Warszawa)