Re: co to jest informacja? [crosspost]

Data: 2010-08-23 15:12:31
Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 23 Aug 2010 15:00:17 +0200, Piotrek Zawodny napisał(a):

> Jestem chcący. To ciekawe, że partnerską rozmowę na psp uznajesz za
> udzielanie korepetycji. Przecież nie prosiłem Cię o przekazanie w
> "trzech słowach".

Ależ pisałeś o krótkiej czy t.p. odpowiedzi.

> A nawet, jeśli nie da się w trzech słowach, możesz
> dalej rozwinąć.

Ba. Rozwinąć temat duszy ludzkiej? - tylko tyle?
:-)

> Dlaczego "złe nastawienie"? Czy to nie nadużycie? Imputowanie? "Z góry"
> skreślanie?

Odmowa podania gotowca, czysto ze względów ekonomiki mojego czasu i sił
oraz - ponieważ podchodzisz do problemu nie z otwartym na odkrycia umysłem,
ale z góry wątpiąc.

> Tu nie chodzi o mnie - odbijasz piłeczkę personalnie. (Dlaczego? Bo
> przecież nie wiesz o mnie, czy jestem dobrze przygotowany czy nie.

Wiem, poniewaz ja też nie jestem.
Na to trzeba lat studiowaniaBiblii oraz innych źródeł (w tym historycznych)
porównawczo.

> Dlaczego? Bo w tej rozmowie nic o Bogu i o interpretacji Pisma nie
> powiedziałem.) Zdanie, które skomentowałaś, miało pokazać, że
> niepotrzebnie czepiasz się moich słów "Pismo Święte". A mówiąc o
> "piszących o Bogu" nie miałem na myśli siebie, lecz tych, do których
> mnie odsyłasz.
>
> Jeśli mam nieświadomość - poucz mnie.

Nie mogę, nie wolno mi, nie powinnam. Nie jestem świadkiem Jehowy. To oni
mają taki obowiązek.

> Z drugiej strony ciekaw jestem,
> kiedy to i na jakiej podstawie w pewnym momencie stwierdzasz, że oto
> jesteś dobrze przygotowana do rozumienia Biblii.

GDZIE to stwierdziłam?

> Że nastąpił ten
> przełom. I że wtedy możesz dopiero o tym rozmawiać.
>
> Jeszcze do tego co mówisz: to nie ja piszę o Bogu - Ty pierwsza
> zaczęłaś, więc Twoje złośliwostki są zupełnie niezrozumiałe. Ja nie
> muszę pisać o Bogu, wiedzieć o Nim - nie mam takiego obowiązku. W tej
> rozmowie konkretnej. Temat Boga zaczęłaś Ty.

Duszy. I nie ja. Ja się włączyłam w stek bzdetów na temat posiadania duszy
przez komórkę i watrobę.

> Zwróć uwagę też na Biblię: Pan Robakks wyciągnął fragment o stworzeniu,
> gdzie o duszy żyjącej mówi się także w odniesieniu do zwierząt.
>
> Nie odniosłaś się do wielu innych kwestii, które podniosłem.

Odnisłam się do tego, do czego chciałam się odnieśc - odnoszę się zwykle do
fragmentów, które mnie interesują. Do całości nie jest celowym się odnosić,
zawsze są w niej kwestie szczegółowe, godne odniesienia się.

> Mam tu
> zwłaszcza na myśli sprawę, że nagle z rozmowy opierającej się na
> bezpośrednim doświadczeniu i wiedzy,

Tym doświadczeniu i tej wiedzy o duszy komórki i watroby?
:->

> przechodzisz na poziom "Objawienia"
> (teologiczny).

Gdzie???