Re: co to jest informacja? [crosspost]

From: "kiwiko" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Date: Wed, 25 Aug 2010 23:46:11 +0200

> kontynuować
> :)

> Wiele straciłem na swojej nieśmiałości.
> Ominęło mnie coś, co nazywane jest "wyszumieniem się",
> ale mówię sobie: "trudno - tak widocznie musiało być"
> Czego nie da się zmienić - to wystarczy zaakceptować
> dla spokoju ducha. ;)

bardzo jesteś pokorny :)
Gdyby jednak pomyśleć, jakie niespodzianki zdarzają się tym, którzy lubią
szumieć... to ja nie żałuję niczego - czasem jestem przerażająco praktyczna
;)

> [...]
> a inna jest świadomość fauny, bo poza instynktami zwierzęta
> posiadają coś co je wyróżnia: zwierzęta posiadają wolę i uczucia.
> Taką formę ducha, który posiada te cechy nazwałem duszą,
> dla odróznienia od ducha deterministycznego.
> Osioł na przykład wykazuje duszę, gdy się uprze. To przejaw woli.
> Zwierzęta mają zwierzęce dusze tak samo jak zwierzęcy rozum
> i zwierzęce sny...
> . . .
> :-)
> Kolejną formą świadomości jest świadomość osobowa
> (samoświadomość) - ale o tym w następnym odcinku. :)
nie chciałam sprawić Ci przykrości. Szybko się zachwycam, ale serce oddaję
powoli ;) Czytam i czekam, kiedy duch staje się duszą, bo już przy krewetce
o tym pomyślałam.
Podoba mi się, a to znaczy, że chyba rozumiem i wydaje mi się, że masz rację
i wcale nie dlatego, że jestem Tobą zauroczona ;)

kiwiko