co z marynata?

1. Data: 2003-07-20 19:37:08

Temat: co z marynata?
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu mam ten problem: Mieso zamarynowane, usmazone, zjedzone,
marynata zostala. Oliwa, troche octu winnego, bazylia, czosnek itd...
jest tego ze szklanka i szkoda mi tego wyrzucac. Ale czy jest sposob
na wykorzystanie takiej uzywanej marynaty?

--
Pozdrawiam, przesadnie oszczedna Sabina

1. Data: 2003-07-20 20:04:47

Temat: Re: co z marynata?
Od: "troll_alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> jest tego ze szklanka i szkoda mi tego wyrzucac. Ale czy jest sposob
> na wykorzystanie takiej uzywanej marynaty?
TO PYTANIE TO JAKIES JAJA!
troll_alex

1. Data: 2003-07-20 23:41:07

Od: "Zuza" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest tego ze szklanka i szkoda mi tego wyrzucac. Ale czy jest sposob
> na wykorzystanie takiej uzywanej marynaty?

Zostaly mi obierki z ziemniakow, a ze jestem bardzo oszczedna chcialabym je
jakos wykorzystac. Ratujcie! Pomozcie! Macie moze jakis przepis?
Pomozcie takze w sprawie obierkow od burakow, jutro robie barszcz.
Zuzka

1. Data: 2003-07-21 06:17:50

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zuza wrote:

> [...]
> jakos wykorzystac. Ratujcie! Pomozcie! Macie moze jakis przepis?
> Pomozcie takze w sprawie obierkow od burakow, jutro robie barszcz.

NO to poczytaj troche poradnikow z czasow wojny (i gazet tzw gadzinowek)
- tam znajdziesz material na temat wykorzystania obierkow z ziemniakow.
I nie wydaje mi sie, ze nalezy smiac sie z kogos, kto nie lubi wyrzucac
jedzenia.

"Do kraju tego gdzie kruszyne chleba podnosza z ziemi przez uszanowanie
dla darow nieba
Teskno mi Panie" (bez interpunkcji, bo z glowy pisane)

Maria

1. Data: 2003-07-21 06:34:06

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest tego ze szklanka i szkoda mi tego wyrzucac. Ale czy jest sposob
> na wykorzystanie takiej uzywanej marynaty?

Nie sadze, zeby dalo sie wykorzystac taka mieszanke, ktora "obcowala" z surowym
miesem. Jedyne wyjscie na przyszlosc, poprostu robic jej mniej. Mieso przeciez
nie musi plywac w marynacie, wystarczy ze jest nia ze wszystkich stron
zwilzone. Mozna co jakis czas mieso obrocic, zeby nie obeschlo (jezeli ma
marynowac sie dosc dlugo).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-21 06:53:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Jul 2003 08:34:06 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>nie musi plywac w marynacie, wystarczy ze jest nia ze wszystkich stron
>zwilzone. Mozna co jakis czas mieso obrocic, zeby nie obeschlo (jezeli ma

ja nie na grilla, to ja te marynate na sos na koncu zamieniam -
na patelnie, odparowac....moze dlatego, ze moja rodzina nie lubi
na sucho jesc i zawsze jakims sosem sobie jedzenie polewamy

van pe
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-21 07:42:59

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> jakos wykorzystac. Ratujcie! Pomozcie! Macie moze jakis przepis?
> Pomozcie takze w sprawie obierkow od burakow, jutro robie barszcz.

Mam wrazenie, ze miotasz sie i wysylasz coraz bardziej absurdalne posty. Ten
ma jaki cel? Nie wiesz, ze w Polsce jest mnostwo rodzin, ktore wlasnie z
takich resztek robia zupe i zywia sie taka zupa dwa dni. Znam rodzine
wielodzietna, ktora w takiej biedzie zyla rok (uczciwi prosci ludzie,
niestety wtedy bezrobotni) i wlasnie obierki od ziemniakow wykorzystywali w
zupie.
Brawo za pomysl, elokwencje i wyczucie.

Mor.

1. Data: 2003-07-21 07:48:12

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zuza napisał:

> [...]
> jakos wykorzystac. Ratujcie! Pomozcie! Macie moze jakis przepis?
> Pomozcie takze w sprawie obierkow od burakow, jutro robie barszcz.

jak wyszorujesz te obierki i wrzucisz do frytkownicy bedziesz miala
fajne "frytki"

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-21 09:46:25

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jul 2003 01:41:07 +0200, "Zuza" <g...@p...fm> wrote:

>Zostaly mi obierki z ziemniakow, a ze jestem bardzo oszczedna chcialabym je
>jakos wykorzystac. Ratujcie! Pomozcie! Macie moze jakis przepis?
>Pomozcie takze w sprawie obierkow od burakow, jutro robie barszcz.

Z obierek buraczanych nie wiem, ale ziemniaczane sa niezbedne do
odbycia tzw. postu tybetanskiego - gotuje sie z nich wywar. No i
wspomniane "skurzane frytki".
Mozesz Zuza powiedziec, czemu Ci Interia adres zablokowala?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-21 09:47:49

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Jul 2003 08:34:06 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

>Nie sadze, zeby dalo sie wykorzystac taka mieszanke, ktora "obcowala" z surowym
>miesem.

No... myslalam o wykorzystaniu "na biezaco"...

> [...]
>nie musi plywac w marynacie, wystarczy ze jest nia ze wszystkich stron
>zwilzone. Mozna co jakis czas mieso obrocic, zeby nie obeschlo (jezeli ma

No tak... wlasnie zrobilam wiecej marynaty bo sie mieso przez 2 dni
marynowalo i sie balam ze jak nie przykryje to sie moze popsuc.
To moze wprowadze technike obracania :)

--
Pozdrawiam, Sabina

skleic kubek