Re: co z tym orzechem?

Data: 2008-01-14 10:43:50
Temat: Re: co z tym orzechem?
Od: "piotrh" <p...@t...pl>

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fmck3k$75g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie mam pewności czy szczepiony, kupiłam w sklepie ogrodniczym ponad
> dziesięć lat temu
> i nie byłam wtedy ciekawa takiej wiedzy.
> Ponieważ nie miałam przez te lata tak dużego, ładnego plonu aby było
> mi szkoda stracić to drzewko
> więc go wytnę.
> A w to miejsce posadzę coś ozdobnego. Może złotokap?
>
> Pozdrawiam Krycha
Na zdjęciach widzę moim niefachowym okiem ewidentne oznaki grzyba,
te białe naloty oraz efekt jego żarłoczności. To mi podpowiada, aby
koniecznie
spalić resztki i zdezynfekować narzędzia . Chociaż owocników na
zdjęciach nie widać,
mogą być albo małutkie, albo w innym terminie(niż zdjęcia), albo gdzieś
skryte.
Spalić spalić...
Złotokap? Może jaśminowiec jakiś ...:)

--