co zrobić z farszu z mielonego

1. Data: 2005-01-11 13:13:38

Temat: co zrobić z farszu z mielonego
Od: "Elena Morawska" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wczoraj robiłam kołduny i zostało mi ok 400g tego farszu. Pytanie
brzmi - co można zrobić z owego farszu ? Jest on ze zmieloną cebulą,
jajkiem, solą, pieprzem, więc na spagetti chyba się nie nadaje. Chciałam
zrobić mielone ale one już się trochę przyjadły więc może poradzicie.
Z góry dzięki za pomysły, Lena

Ps. dorobienie ciasta i robienie kolejnych kołdunów odpada, bo dzisiaj mam
zakwasy na ramionach i na brzuchu od wałkowania:)

1. Data: 2005-01-11 13:22:11

Temat: Re: co zrobić z farszu z mielonego
Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elena Morawska napisał(a):
> [...]
>
> Ps. dorobienie ciasta i robienie kolejnych kołdunów odpada, bo dzisiaj mam
> zakwasy na ramionach i na brzuchu od wałkowania:)

mozna tez zrobic knedle z miesem...wlasnie taki farsz jest najlepszy:)

1. Data: 2005-01-11 13:22:27

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elena Morawska wrote:

> [...]
> jajkiem, solą, pieprzem, więc na spagetti chyba się nie nadaje. Chciałam
> zrobić mielone ale one już się trochę przyjadły więc może poradzicie.

Paszteciki - ciasto kruche (tez trzeba rozwalkowac, ale wysilek mniejszy) albo
francuskie (gotowe mrozone, wiec odpada zagniatanie i walkowanie)

th.

1. Data: 2005-01-11 13:26:52

Od: "Elena Morawska" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tucherka" napisała:
> mozna tez zrobic knedle z miesem...wlasnie taki farsz jest najlepszy:)

Knedle to coś takiego jak pyzy?

1. Data: 2005-01-11 13:42:19

Od: "Basia K" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elena Morawska" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ps. dorobienie ciasta i robienie kolejnych kołdunów odpada, bo dzisiaj mam
> zakwasy na ramionach i na brzuchu od wałkowania:)
Witaj
Po prostu "szybkie krokiety" zrób. Wczoraj to samo robilam. Trzeba nabyć
paczke wafli (koniecznie kwadratowych). Rozlożyc te wafle na czystym
reczniku, spryskać wodą w spryskiwaczu. Poczekać aż wafel wchlonie wode i
będzie miękki, nakladać farsz i zawijać piękne krokiety.
Obtaczać w jajku i bułce, a potem to juz siup na patelnię.
Gwarantuję powodzenie akcji "farszowej"
Pozdrawiam, BASIA

1. Data: 2005-01-11 13:46:15

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elena Morawska napisał(a):

> Knedle to coś takiego jak pyzy?

dokładnie....robie takie samo ciasto jak na pyzy/knedle ze śliwkami :)

1. Data: 2005-01-11 14:19:13

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elena Morawska" wrote in message news:cs0jfc$9e1$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam, wczoraj robiłam kołduny i zostało mi ok 400g tego farszu. Pytanie
> brzmi - co można zrobić z owego farszu ? Jest on ze zmieloną cebulą,
> jajkiem, solą, pieprzem, więc na spagetti chyba się nie nadaje.
<...>

Cepeliny :))))))))

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-01-11 14:21:18

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tucherka napisał(a):

> dokładnie....robie takie samo ciasto jak na pyzy/knedle ze śliwkami :)

Chyba raczej kopytka (bez tartych surowych ziemniaków) :-)
Pyzy ze śliwkami?

--
richo

1. Data: 2005-01-11 14:32:26

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisalem o roladzie i jezykach.

Moze golabki (ale z jajkiem?).

Na spagetti tez pojdzie.

Mozna zamrozic.

1. Data: 2005-01-11 14:37:36

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Moze golabki (ale z jajkiem?).

Mozna nadziewane ziemniaki (danie z pieca; ziemniaki gotowane w łupinach nie do
pełnej miękkości), paprykę, kalarepę, cukinię lub kabaczki.
Można nadziewany makaron (te duuże rurki).
Wszystko do zapiekania lub duszenia. Raczej z sosami.
I w końcu klops.
Gośka

garnki AMC
po schabie w sosie musztardowo-śmietanowym
keks
proba
herbata zolta?