cos do ust? (krem)

1. Data: 2003-09-12 14:03:01

Temat: cos do ust? (krem)
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam bardzo wyschniete usta a chciala bym miec jedwabiste i nawilzone.
Uzywalam balsamow avonu i roznych aptecznych ale nic nie pomaga. Smarowalam
tez sposobami domowymi. Moze macie jakis krem co sprawia ze usta sa
jedwabiste gladkie i nawilzone?

Poza tym musze wam powiedziec ze niesamowita jest ta grupa. Dzieki niej
nabylam kilka fajnych kosmetykow, moja buzia jest strasznie ladna :))) i
generlanie jakos jestem z tego powodu szczesliwsza :)

Pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-09-12 14:15:15

Temat: Odp: cos do ust? (krem)
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izis_ <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjsjn9$cak$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> nabylam kilka fajnych kosmetykow, moja buzia jest strasznie ladna :))) i
> generlanie jakos jestem z tego powodu szczesliwsza :)

Wiesz co, ja co jakis czas robie sobie masaz ust przy wieczornym myciu
zebow. Po prostu po wyplukaniu ust szczoteczka masuje usta, a pozniej na noc
smaruje cienka warstwa miodu. To dziala bardzo dobrze. Czesto uzywam tez
takiego kremiku z Oriflame. On tez jest na bazie miodu. Poza tym w ciagu
dnia czesto mam pod reka sztyft ochronny Nivea. Na mnie to dziala.

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-09-12 14:21:01

Temat: Re: cos do ust? (krem)
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nabylam kilka fajnych kosmetykow, moja buzia jest strasznie ladna :))) i
> generlanie jakos jestem z tego powodu szczesliwsza :)

polecam Tisane w aptece ok.6 zł.
działa super kojąco i nawilżająco.
p.

1. Data: 2003-09-12 14:36:56

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Forever Living, Aloesowy balsam do ust ---> slyszalyscie cos o tym? ma *****
gwiazdek na wizazu. Gdzie to mozna dostac, pierwsze slysze o tej firmie...

IZIS_

1. Data: 2003-09-12 15:35:55

Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Smarowalam
> tez sposobami domowymi. Moze macie jakis krem co sprawia ze usta sa

najlepszy balsam jaki mialam to ujedrniajaco - pielegnacyjny balsam do ust
eris z serii forte inter. genialnie nawilza usta, raczej nie jest tlusty ale
zostawia taka ochronna warstewke. ratowal mnie na nartach i na ostrym letnim
sloncu. wystarcza na bardzo dlugo. mialam podobny balsam clinique ale byl
duzo gorszy. polecam. niestety nie pamietam ile kosztuje.

magda

1. Data: 2003-09-12 19:34:17

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Forever Living, Aloesowy balsam do ust ---> slyszalyscie cos o tym? ma
*****
> gwiazdek na wizazu. Gdzie to mozna dostac, pierwsze slysze o tej firmie...

Poszukaj namiarow na konsultantke - dzialaja tak jak Avon. Trzeba przyznac,
ze maja kilka fajnych rzeczy (m.in. jakis zel czy balsam do tonizacji po
ktorym znika kilka centymetrow w obwodzie), ale do tanich nie naleza.
A balsam do ust jest rzeczywiscie fajny - dobrze nawilza i nie wchlania sie
tak
szybko (co akurat lubie). Mozna go stosowac jako pomadke ochronna.

Pozdrawiam,

Aga

PS: znalazlam sklep http://www.evera.com.pl

1. Data: 2003-09-13 00:03:31

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze macie jakis krem co sprawia ze usta sa
> jedwabiste gladkie i nawilzone?

nutrilogie levres vichy, tisane

1. Data: 2003-09-13 08:54:32

Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam bardzo wyschniete usta a chciala bym miec jedwabiste i nawilzone.

hey!

ja każdej osobie z takim problemem polecam gorąco maść witaminowo-ochronną,
taką za 2 z groszami do nabycia w aptece. Smarować tak często jak się chce,
szczególnie grubo na noc, i po kilku dniach usta są jak marzenie.

PS. mówiąc szczerze, nie wiem jakbym obyła się bez tej maści, bo towarzyszy
mi zawsze i wszędzie...:)

gorąco polecam :)))

Ilona

1. Data: 2003-09-13 13:33:20

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <i...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> szczególnie grubo na noc, i po kilku dniach usta są jak marzenie.
>
> PS. mówiąc szczerze, nie wiem jakbym obyła się bez tej maści, bo

Ale jak sie nazywa :(

Izis_

1. Data: 2003-09-13 16:43:36

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witaminowo-ochronną,

> Ale jak sie nazywa :(

nazywa się" "Maść witaminowa ochronna". istnieje też "maść witaminowa gojąca".

RE: soczewki kotntaktowe
RE: soczewki kotntaktowe
jaki krem na basen?
a jakie kosmetyki z Niemiec??