cos na rozluznienie prosze...

1. Data: 2001-12-01 14:23:34

Temat: cos na rozluznienie prosze...
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ratunku!!!
w poniedzialek mam obrone pracy magisterskiej i czuje sie jak totalny
infantyl
moze cos na poprawe samooceny???

Pozdroofka
--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-01 14:41:31

Temat: Re: cos na rozluznienie prosze...
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deuter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ratunku!!!
> w poniedzialek mam obrone pracy magisterskiej i czuje sie jak totalny
> [...]

proponuje nocne szalenstwo taneczne a jutro sok z kiszonej kapusty

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-12-01 16:42:19

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Deuter <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
9uap7d$7iv$...@n...onet.pl...
> ratunku!!!
> w poniedzialek mam obrone pracy magisterskiej i czuje sie jak totalny
> infantyl
> moze cos na poprawe samooceny???

Na jaki temat ?
(bo tak trudno "rozluzniac" bez kontextu)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-01 18:13:00

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Deuter <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
> 9uap7d$7iv$...@n...onet.pl...
>
> Piwko z setką wódki, śledzie z cebula, później bardzo słodki tort rumowy,
zupa grochowa, golonka z kapustą, tabliczka czekolady, solidna porcja
ajerkoniaku a na koniec woda gazowana - jak się obudzisz w poniedziałek rano,
to magisteka wyda Ci się przysłowiową bułeczką z masłem. ;-)

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2001-12-01 19:37:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
2...@n...onet.pl...

> [...]
rano,
> to magisteka wyda Ci się przysłowiową bułeczką z masłem. ;-)

i do tego koniecznie wypic setke whisky (przed wodka, koniecznie), a potem
jedzenie przepychac jak najpodlejszym czerwonym winem.
Przyrzekam Ci uroczyscie, ze poniedzalek bedzie dla Ciebie wyzwoleniem !

Ewcia
(zyczliwa)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-01 19:41:18

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"analiza ekonomicznych konsekwencji wprowadzenia podatku VAT w rolnictwie na
podstawie badań ankietowych"

--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-01 19:42:00

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jedzenie przepychac jak najpodlejszym czerwonym winem.
> Przyrzekam Ci uroczyscie, ze poniedzalek bedzie dla Ciebie wyzwoleniem !

... o Jezu...
Deuter

1. Data: 2001-12-01 20:02:39

Temat: [OT]Odp: cos na rozluznienie prosze...
Od: "Iśka" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]

Będzie dobrze! Czy Słyszałaś, aby ktoś oblał ten egzamin? Wierz mi, rzaaadko
się zdarza...
Ja nawet zaczęłam snuć jakąś opowieść o krowach i zdałam:-)

--
Pozdrawiam-Iśka

1. Data: 2001-12-01 20:03:54

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> "analiza ekonomicznych konsekwencji wprowadzenia podatku VAT w rolnictwie
> [...]

cytuje:
"... o Jezu..."

Mechcia

1. Data: 2001-12-01 20:36:21

Temat: Re: cos na... OT (lub prawie)
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

czyli socjologia wsi wspolczesnej. No dobra, ile tych ankiet zrobiles ?

Ewcia

--
Niesz !
Deuter <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
9ubbsb$sum$...@n...onet.pl...
> "analiza ekonomicznych konsekwencji wprowadzenia podatku VAT w rolnictwie
> [...]

śledź pod szubą - szukam przepisu
Wrocilam :o)
fogyhogmakremleves
Re: By?y dziwne zupki, teraz ja jestem zdziwiona
Czili Con Carne?