cyklinowanie i lakierowanie parkietu

1. Data: 2007-03-16 20:35:06

Temat: cyklinowanie i lakierowanie parkietu
Od: "tomek" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam w domu stary parkiet na podłodze. Rozważam samodzielne
cyklinowanie i lakierowanie.
Czy może ktoś mi doradzić w jaki sposób mam wykonać tez czynności
prawidłowo.
Podłogi chce wycyklinować wypożyczoną cykliniarką. Słyszałem, że
następnie należy parkiet wyszpachlować i znów cyklinować. Proszę o
dokładne opisanie procesu szpachlowania i lakierowania jakich
materiałów należy użyć?

2. Data: 2007-03-16 20:40:41

Temat: Re: cyklinowanie i lakierowanie parkietu
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo piątek, 16 marca 2007 21:35 gdy użytkownik
tomek napisał:

> [...]
> następnie należy parkiet wyszpachlować i znów cyklinować. Proszę o
> dokładne opisanie procesu szpachlowania i lakierowania jakich
Przy cyklinowaniu musisz bardzo uważać zeby Ci cykliniarka "nie uciekla",
jak Ci zwieje to bedziesz mial taki śliczne bruzdy jak ja. :-)
Blisko ścian będzie Ci potrzebna jeszcze taka szlifierka wolno obrotowa -
polerka.

Generalnie jak to Twoje pierwsze mieszkanie i każdy grosz sie liczy to
polecam ale jak mieszkanie docelowe to nie polecam, szczególnie, że jak
piszesz będziesz to robił pierwszy raz.
--
---------
Staszek.Nurek

duże akwarium a panele podłogowe...
Garnki Berghoff
Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?
okapy - pare pytan