Re: cyklofrenia i schizofrenia

Data: 2015-09-18 09:22:59
Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: LeoTar <L...@w...pl>

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Nie kupuję tego towaru:-)

Humaniście, za którego się podajesz, "nic co ludzkie nie powinno być
obce". Nie powinieneś odrzucać żadnej możliwości wyjaśnienia przyczyn
ludzkiej niedoli.

> Jesteś zbytnio zafiksowany na jednym jedynym aspekcie, który czasem może
> wystąpić - żeby zobaczyć, że to baaardzo mały wycinek, dotyczący być
> może pewnej grupy ludzi. IMO - Ty wcale nie chcesz tego widzieć.

Ten "aspekt" - jak to ująłeś - może okazać się ziarnkiem, z którego
wyrośnie "drzewo Prawdy i Wiedzy". Dlaczegóż by więc nie spróbować
rozważyć wszystkich za i przeciw wysiania tego ziarna. Wszak ziarno
dotychczas wysiewane rodzi patologie psychiczne, biologiczne i społeczne
a także wywiera rujnujący wpływ na nasze środowisko naturalne.
Czy jesteś pewien, że zaburzenia psychiczne nie są zalążkiem zaburzeń
pojawiających się w Przyrodzie na zasadzie "efektu motyla"?

Więcej otwartości w myśleniu Chironie.:-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/