czarna polewa na tort

1. Data: 2005-07-06 18:02:15

Temat: czarna polewa na tort
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowana podanym kilka postów wcześniej linkiem chciałabym zrobic tort
wyglądajacy jak połówka piłki nożnej. Czy macie pomysł jak osiągąć czarną
polewę i jak nakładać ją tak równo.

http://www.agrafis.com/pl/novelty_cakes.html

Ewa

2. Data: 2005-07-07 09:22:53

Temat: Re: czarna polewa na tort
Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał w
wiadomości news:dah5lr$89f$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> wyglądajacy jak połówka piłki nożnej. Czy macie pomysł jak osiągąć
> czarną polewę i jak nakładać ją tak równo.
A nie moze byc np. czerwona albo zielona? ;)
Przeciez pilki sa nie tylko bialo-czrane :)))))))

Czarna...oprocz sztucznych swinstw, to moze sok z czarnej
porzeczki/jagod/aronii dodany do lukru?

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2005-07-07 09:29:25

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> [...]
>Przeciez pilki sa nie tylko bialo-czrane :)))))))
>
>Czarna...oprocz sztucznych swinstw, to moze sok z czarnej

Raczej na fioletowo zabarwi, toz one sa czarne tylko umownie, te owoce ;)

Kot

--
Dodawaj ZA DARMO ogłoszenia do Aaaby.pl i Gazety Stołecznej: Dla dziecka, Fotografia,
Hobby, Książki, Odzież, RTV i AGD, Meble, Telefony

4. Data: 2005-07-07 10:50:29

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> A nie moze byc np. czerwona albo zielona? ;)
> Przeciez pilki sa nie tylko bialo-czrane :)))))))
>
> Czarna...oprocz sztucznych swinstw, to moze sok z czarnej
> porzeczki/jagod/aronii dodany do lukru?

są bardzo naturalne farby dające dość czarny kolor, tylko trzeba się
przełamać, by dać toto do ciasta (choć się daje). Jest to atrament
kałamarnicy.

Waldek

5. Data: 2005-07-07 15:19:13

Od: " Zoraz" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał(a):

> Zainspirowana podanym kilka postów wcześniej linkiem chciałabym zrobic tort
> wyglądajacy jak połówka piłki nożnej. Czy macie pomysł jak osiągąć czarną
> polewę i jak nakładać ją tak równo.

Może by tak poeksperymentować z żelkami z lukrecji, zdaje się, że czarne są.
Jakoś rozpuścić albo co?
Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
A co do równości to taki lukier ucierany, najpierw się gotuje wodę z cukrem,
potem uciera i wychodzi taka masa nadająca się do formowania, można i zatrzeć
na gładko jakimś gładkim "czymś". tyle, że robiłam we wielkanoc z tego ozdóbki
na mazurka/jajeczka głównie białe ze środeczkiem żółtym i potem krojone na
pół/, i jak mi masy zabrakło to już nie dorobiłam drugiej tak plastycznej :(
To zdaje sie nie takie proste.

Potrawa jednogarnkowa - co polecacie???
Podróże kulinarne
Jak zrobic szynke na kanapki