Re: czas na ...

Data: 2015-03-16 21:24:54
Temat: Re: czas na ...
Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

W dniu 2015-03-14 o 08:29, Trybun pisze:
> [...]

(...)

> Nie wiem jak to się fachowo nazywa. Jednak ja po wielu próbach tylko w
> sierpniu szczepię drzewka. Mało które szczepienie się nie przyjmie, w
> innych typach szczepień jest dokładnie odwrotnie.

Podziwiam Cię. jak Ci się udaje znaleźć w sierpniu do szczepienie oczko
z pąkiem kwiatowym.
Tutaj np. piszą o pąkach liściowych.
http://www.wymarzonyogrod.pl/zakladanie-ogrodu/owoce
-i-warzywa-w-ogrodzie/szczepienie-drzew-owocowych-ja
k-i-kiedy-wykonac-szczepienie-drzewek-owocowych-oczk
owanie,29_2172.html
"Na oczka wybieramy jedynie dobrze wykształcone pąki liściowe."

Krycha.