Re: czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?

Data: 2011-11-10 09:23:36
Temat: Re: czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
Od: "olo" <o...@o...pl>

Użytkownik "Ikselka"

> Z TEGO samego mniej wiecej, ale jednak więcej z TEGO. Po prostu chcą z
> każdej strony wyglądać podobnie...
Nie wiem dlaczego krzyczysz i skąd twoja niewzruszona pewność. Czy ty
również marzysz o takim wyglądzie, czy zwierzały ci się z takich pragnień
koleżanki? Czy to kolejna "prawda" z jakiejś wyimagowanej komisji
lekarskiej? Chociaż podejrzewam że to tylko kolejne strawmenki w twojej,
wyjątkowo nieżyczliwie do ludzi, kobiet, nastawionej imaginacji. Jeżeli tak,
to dyskusja o urojeniach nie ma sensu.

pzdr
olo