czy II czesc cyklu jest ruchoma?nie ma ani ciazy ani miesiaczki.

1. Data: 2003-07-16 05:23:55

Temat: czy II czesc cyklu jest ruchoma?nie ma ani ciazy ani miesiaczki.
Od: "rua ." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli liczyc tak, ze I czesc cyklu jest do owulacji, a II po owulacji, to ta
II czesc zawsze wynosi 14 dni? gdzies czytalam, ze I czesc cyklu moze trwac
roznie, zas ta II to zawsze 14 dni. zreszta kiedys trafilam do lekarza w 42
dniu cyklu (mam pco..., ale na szczescie cykle owulacyjne), ktory stwierdzil,
ze...wlasnie mam owulacje i dokladnie powiedzial, kiedy dostane okres - i
rzeczywiscie - po 14 dniach miesiaczka sie pojawila.

i jeszcze jedno mam pytanie: mialam w tym miesiacu monitorowany cykl, lekarz
stwierdzil kiedy mam dni plodne i kazal mi wspolzyc z mezem przez 2 dni. czy
te dni to byl wlasnie sam srodek owulacji, czy tez tuz przed nia?...owulacja
trwa 2 dni?

sex mialam uprawiac 11 i 12 dnia cyklu, przy sprawdzeniu na usg, czy mam
pecherzyk, czy bedzie owulacja itd. dzis jest 32 dzien cyklu, czyli liczac od
ostatniego sexu w dniach plodnych tj. 20 dzien. ale w 30 dniu cyklu zrobilam
test z krwi i wyszedl ujemny, a dzis jest 32 dzien cyklu, zrobilam test w
domu i tez wyszla tylko 1 kreska. to gdzie ta miesiaczka? dlaczego jej nie
ma???

2. Data: 2003-07-16 06:09:11

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rua ." napisała ...

> jezeli liczyc tak, ze I czesc cyklu jest do owulacji, a II po owulacji, to
ta
> II czesc zawsze wynosi 14 dni?

Druga część cyklu ma stałą dlugość i u większości kobiet wynosi
ona właśnie 14 dni (chociaż u niektórych może wynieść np. 13, 15
albo np. 16 dni).

> [...]
czy
> te dni to byl wlasnie sam srodek owulacji, czy tez tuz przed

Sama owulacja czyli uwolnienie komórki jajowej to na pewno krócej.
A zdolność do zapłodnienia komórka zachowuje przez jakieś 24 godziny
(według niektórych źródeł tylko 12 godzin).
Największe szanse na zapłodnienie masz więc współżyjąc
tuż przed samą owulacją. A nie ma sposobu, żeby z idealną
dokładnością określić, kiedy ona nastąpi.
Stąd owe 2 dni - tuż przed spodziewaną owulacją.

> [...]
> domu i tez wyszla tylko 1 kreska. to gdzie ta miesiaczka? dlaczego jej nie

Możliwości jest kilka.
Może jesteś w ciąży, a test kłamią (zdarza się).
A może nie jesteś, a miesiączka opóźnia się z jakiegoś
innego powodu np. napięcia psychicznego.
Nikt tego via internet nie rozstrzygnie.
Spróbuj powtórzyć test, a przede wszystkim wybierz się do lekarza.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2003-07-16 06:24:14

Od: "rua ." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Nikt tego via internet nie rozstrzygnie.
> Spróbuj powtórzyć test, a przede wszystkim wybierz się do lekarza.

lekarz kazal mi zrobic 2 testy w okreslonych dniach, no i wyszly mi
negatywnie. sama wiec powtorzylam test profesjonalnie wprzychodni, z krwi i
wyszedl ujemny (w 30 dniu cyklu, 18 dniu od sexu w dniach plodnych...).
stracilam nadzieje wiec, ze moge byc w ciazy, bo chyba taki test z krwi jest
w 100 % sprawdzony?...

a lekarz kazal mi czekac na miesiaczke i pojawic sie pomiedzy 2 a 4 dniem
nowego cyklu na nowe monitorowanie...

4. Data: 2003-07-16 08:29:41

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rua ." napisała ...

> stracilam nadzieje wiec, ze moge byc w ciazy, bo chyba taki test z krwi
jest
> w 100 % sprawdzony?...

Na pewno pewniejszy od tego kupowanego w aptece,
ale czy dający 100 % pewności ???
Niektórzy powiadają, że w medycynie nic nie jest na 100 %.

> a lekarz kazal mi czekac na miesiaczke i pojawic sie pomiedzy 2 a 4 dniem
> nowego cyklu na nowe monitorowanie...

Ale skoro coś Cię niepokoi, to chyba możesz iść wcześniej.
No chyba, że zawsze miałaś bardzo nieregularne cykle
i takie opóźnienie to w Twoim wypadku raczej "normalka".

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2003-07-16 14:54:13

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma???
>

> TEST CIĄŻOWY POLEGA NA TYMN ,ŻE MIERZONA JEST ILOŚC HORMONU WYSTĘPUJĄCEGO
W CZASIE CIĄZY (GONADOTROPINY ), U NIEKTÓRYCH KOBIET WZROST TEGO HORMONU
JEST POWOLNY DLATEGO TESTY NALEŻY WYKONYWAĆ DŁUZEJ NIŻ 7 DNI PO SPODZIEWANYM
TERMINIE MIESIĄCZKI, INACZEJ MOGĄ WYCHODZIĆ UJEMNE.MOCZ POWINIEN BYĆ Z NOCY
(WTEDY JEST NAJWIĘKSZE STĘŻENIE HORMONU), TAK WIĘC RADZĘ POCZEKAĆ KILKA DNI
I WTEDY ZROBIĆ, TYM BARDZIEJ, ŻE CYKL JEST WYDŁUŻONY!NIE MA SENSU ROBIENIE
CO 2 DNI!POWODZENIA!

6. Data: 2003-07-16 15:00:31

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie krzycz.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2003-07-16 15:20:06

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-07-16 15:32:42

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> nie krzyczę,

Alez owszem. Chyba wiesz, ze capslock w usenecie oznacza krzyk ?

>przykro, ze tak to odbierasz!

Chyba nie tylko ja ;)

9. Data: 2003-07-16 16:09:30

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry!

10. Data: 2003-07-16 19:54:04

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atena" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

>MOCZ POWINIEN BYĆ Z NOCY
> (WTEDY JEST NAJWIĘKSZE STĘŻENIE HORMONU),

Anetko, a moze wiesz co sie kryje wlasnie pod pojeciem "mocz z nocy", bo czy
to chodzi o to, ze cala noc nie pije, czy o to, ze cala noc trzymam mocz. bo
ja to np. mam taka nature, ze na siusiu w nocy chodze 1-3 razy...

Oczy, nadmiar ropki
strzelamie w stawie skokowym
Oczy - leczenie wad
żylaki - usuwanie