czy ja go kocham?????

81. Data: 2007-04-16 12:52:41

Temat: Re: czy ja go kocham?????
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:evvqjl$tr0$1@news.onet.pl...

> się
>
> "kobieta zmienną jest" ;)
> Ponoć niektórych to kręci... ;P

Mnie nie, gdy chodzisz po polu minowym baba nie może stawiać kroków tam,
gdzie jej się zdaje, że można...

82. Data: 2007-04-16 12:53:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:evvqb7$src$1@news.onet.pl...

> nie
>
> A -tej to nie znałem...
> Ta "skórka na tyłku" to o celulicie? ;)

He..he, no!!! :-P))
Nie mylić z tymi koszami pomarańczy w odbycie......... lub pochwie...

83. Data: 2007-04-16 12:54:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:evvqnh$u89$1@news.onet.pl...

> [...]
ps.com...

> żeńskiego?

> Niekoniecznie -faceta też da się "zgwałcić"! ;)
> ...nadziewając się nań. ;D

Co najpierw, aby zamiar doprowadzić do skutku?

84. Data: 2007-04-16 13:00:17

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Sky, szanowny Panslavisto :)

Ok - pogadaliście sobie, ja za ten czas wykonałam ekstraintelektualne
czynności typu zakupy i gotowanie obiadu (ach, jakie zapachy! ;)

Teraz proszę mi odpowiedzieć na pytanie: dlaczego u niektórych
mężczyzn hasło "kobieta" niezmiennie znaczy to samo co
"bezmyślność"?...
Przejechały się po Was jakieś mądrzejsze od Was, czy jak?

Jest taka opcja, nie zrzędzić mi, że nie ma.

Mnie to tam wszystko ostatnio jeden wielki uśmiech, więc możecie
prosto z mostu, najwyżej powarczę z lekka ;)

Hanka
;)

85. Data: 2007-04-16 13:04:28

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 13:10, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

(PN)

> Mądrych-i owszem parę by się znalazło -i z owymi krajobrazami też...
> Tylko dlaczego utożsamiasz ową ich mądrość i głebię koniecznie z
> "myśleniem"? ;)

Sprecyzuj, proszę, czym dla Ciebie jest myślenie. Wtedy będziemy mówić
o konkretach, a nie - przerzucać się pomarańczami i cellulitem na
dupie.

Hanka
;)

86. Data: 2007-04-16 13:15:22

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 13:31, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" :

> mam zinterpretować to jako próbę zawłaszczenia Nieba do rodzaju żeńskiego?

Nie.

> TO Niebo...jak TO dziecię...

Może być.

A w sumie chodzi o to, że rzadko używasz zwrotów, czasowników
chociażby, których odmiana sugeruje płeć (pisałem, mówiłem, itp)
Przeleciałam w kwadrans ileś tam postów i wątków - nie znalazłam,
dlatego taki, a nie inny tekst. Co oznacza wyłącznie, że piszesz
ogólnikami, albo w liczbie mnogiej niekiedy, lub też bezokolicznikami.
Przed chwilą, przypadkiem pewnie, coś Ci się jednak napisało ;)

Hanka
:)

87. Data: 2007-04-16 13:19:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"path loss model" <k...@v...pl> wrote in message

Mimo ze nie jestem wielkim zwolennikiem ery informacji,
to jednak nie ma co jej przedstawiac wylacznie w czarnym kolorze -
sa wady i zalety.

> Idealnym przykładem tego jest niniejsza grupa usenetowa.

-no wlasnie dobry przyklad :) Pytanie na ile ta grupa dyskusyjna
byla jest i bedzie w stanie komus pomóc- watpie w to.
Raczej sluzy do pogaduszek (nie mowie ze zle).

Dalej, fakt ze media kreuja czlowiaka, ale czy jest on coraz lepszy?
Woloszanski nazwal wiek XX - "ten okrutny wiek" - w powstaniu faszyzmu czy
komunizmu
miala udzial szeroko rozlewajaca sie informacja wlasnie (kontrolowana przez
odpowiednie organy).

> Dzięki temu że media kreują ideał człowieka ludzie są coraz lepsi. Ideał
> taki uświadamia, że mąż, chłopak, pani ekspedientka, mogą lepiej wypełniać
> swoje "role" w życiu.

Czy jak wiem - a jak np. uswiadamia ze moze lepiej wypelniac swoje role?
Poprzez co? Reality show? Seriale? Filmy sensacyjne?
Nie wydaje mi sie zeby informacja czy media pomagały w tym.

Pozdrawiam,
Duch

88. Data: 2007-04-16 13:35:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kłocić

> Mnie nie, gdy chodzisz po polu minowym baba nie może stawiać kroków tam,
> gdzie jej się zdaje, że można...

...taki "podminowany" i "wybuchowy" jesteś?! ;)))

89. Data: 2007-04-16 13:36:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...
Drogi Sky, szanowny Panslavisto :)

Ok - pogadaliście sobie, ja za ten czas wykonałam ekstraintelektualne
czynności typu zakupy i gotowanie obiadu (ach, jakie zapachy! ;)

Ja też, zupa kaniowa z makaronem, flaczki, kotlet z ziemniakami i sałatką z
piwnicy (wczoraj była sałatka z ogórków, cebulki i rukoli - obie z działki)

Teraz proszę mi odpowiedzieć na pytanie: dlaczego u niektórych
mężczyzn hasło "kobieta" niezmiennie znaczy to samo co
"bezmyślność"?...
Przejechały się po Was jakieś mądrzejsze od Was, czy jak?

Tam zaraz mądrzejsze - bardziej pefidne - bo mężczyźni mają genetyczny
hamulec, aby nie bić swojej samki, głupie prowokują tak długo, aż zniosą ten
zakaz.

90. Data: 2007-04-16 13:42:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 16 Kwi, 13:10, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

(PN)

> [...]

Sprecyzuj, proszę, czym dla Ciebie jest myślenie. Wtedy będziemy mówić
o konkretach, a nie - przerzucać się pomarańczami i cellulitem na

I tu mnie masz...bo jak by ci tak po męsku wyjaśnić jak myślimy [a jak wy
lepiej żebyście tego nie robiły]...to zrozumiesz to albo po męsku [więc
przyczynię sie do twej zguby jako "kobiety"] albo zrozumiesz po
kobiecemu -czyli "nic nie zrozumiesz"... ;P
A jak zacznę próbować tłumaczyć ci to po babskiemu -samego mnie czeka
"męskości mej mózgu" zagłada... ;)

Moze jakieś wyjście z tego pata znajdziemy...choć wąpliwe to jak ów celulit
na męskiej d... ;D

Ukryta epidemia [kto zgadnie?]
Re: Trzy bramki ... Dlaczego ?
Teściowie i ja. [długie]
Religijność i altruizm -wrodzone...?
Szkolne mundurki do TrybunałuKonst....czyli Polacy wciąż myślą totalitarnie?