czy ktos moze mi poleic jakies skuteczne cwieczenia...

1. Data: 2002-02-24 03:35:28

Temat: czy ktos moze mi poleic jakies skuteczne cwieczenia...
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mi polecic jakies skuteczne cwiczenia,ktore mozna wykonywac w
domu na miesnie brzucha, Bede wdzieczny za dokladny opisa co i jak nalezy
robic.
Serdecznie pozdrawiam

2. Data: 2002-02-24 13:49:09

Od: "Illinois" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko zlezy jaki chcesz uzyskac efekt po tych cwiczeniach brzucha

3. Data: 2002-02-24 20:24:35

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cwiczenia,ktore mozna wykonywac w
> domu na miesnie brzucha, Bede wdzieczny za dokladny opisa co i jak nalezy
> robic.

na kanale 19 Wizji TV o godz. 6.30, 12.30, 18.30 nadawany jest program
Bodies in Motion Gilada Janklowicza z Honolulu. M.in. ćwiczy tzw. brzuszki.
jest to rodzaj skrętoskłonów, ale o mniejszym natężeniu i minimalnym
obciążeniu kręgosłupa.
Ja walczę rano. Jest super. Potem cały dzień na wysokich obrotach, bez
zadyszki!
pozdrawiam
faber

4. Data: 2002-02-24 20:47:04

Od: "veronika" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Faber" <m...@p...fm> wrote in message
> [...]
> obciążeniu kręgosłupa.
> Ja walczę rano. Jest super. Potem cały dzień na wysokich obrotach, bez

a mozesz dokladniej opisac na czym polegaja te "brzuszki"?

5. Data: 2002-02-25 06:56:43

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "veronika" <>>
> a mozesz dokladniej opisac na czym polegaja te "brzuszki"?
Bardzo prosze.
Po uprzedniej rozgrzewce m.in. trochę aerobiku, kładziemy sie na plecach,
nogi ugięte w kolanach, dłonie splecione lub tylko podłożone pod głowę,
łokcie na podłodze. Z tej pozycji unosimy maksymalnie górną część korpusu
wykonując równocześnie wydech. Nie podnosimy sie rękoma za głowę! Opuszczmy
korpus wykonując wdech, koniecznie przez nos. I tak do bólu, który na
poczatku pojawia sie dość szybko. Po opanowaniu podstawowego ćwiczenia,
przechodzimy do jego modyfikacji polegających na podnoszeniu naprzemian, raz
lewy łokieć, raz prawy. Dla dodatkowego utrudnienia staramy się dotykać do
unoszonego równocześnie naprzemianległego kolana, wg zasady marszowej, lewa
ręka, prawa noga itd. Oczywiscie nigdy nie zapominamy o prawidłowym
oddychaniu. Pewnie chcesz wiedzieć jak długo należy ćwiczyć? Zaczynasz od
kilku minut, a jak dojdziesz do 10, możesz to uznać za wystarczajace
minimum. Cała sesja ok. 30 min. w tym rozgrzewka, aerobik, brzuszki, i
rozciagające na zakończenie. Paniom poleciłbym ćwiczenie z Jane Fondą (tasmy
do nabycia w supermarketach).
A ćwiczenia o których pisałem na początku, to ćwiczenia modelujące,
działające jak leki homeopatyczne. Powoli, ale niezwykle skutecznie.
życzę wytrwałości
i na zakończenie pociecha. Te ćwiczenia wciągają jak narkotyk, w koncu
trudno bez nich wyobrazić sobie dzień. Ale o to chyba chodzi.
pozdrawiam
faber

6. Data: 2002-04-26 17:02:40

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domu na miesnie brzucha, Bede wdzieczny za dokladny opisa co i jak nalezy

Nie słuchaj bzdur.

Aby ZWIĘKSZYĆ mięśnie brzucha wystarczy 2-3 razy tygodniowo po 5-6 serii po
20-30 ruchów. NIE WOLNO WIĘCEJ!!! Więcej brzuszków to tak samo jak bieganie
ale NIEEFEKTYWNIE. W dodatku przestaną rosnąć mięśnie brzucha bo nie będzie
czasu na regenerację.

Aby ponadto WYDOBYĆ z tłuszczu i POKAZAĆ wyćwiczone mięśnie brzucha należy
zastosować dietę, ćwiczenia aerobowe typu pływanie i bieganie.
KROPKA!
Sposoby typu 1000 brzuszków codziennie stosują ludzie, którzy nie mają
pojęcia co robią!

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul