czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

51. Data: 2003-10-20 20:04:29

Temat: Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn1agu$4jh$1@nemesis.news.tpi.pl>, ze r...@p...fm
twierdzi...

|Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

|Ciekawe, jak sobie poradzi niewidomy...

mowilem o nieumiejacych, co do niewidomych nie wiem.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

52. Data: 2003-10-20 20:09:50

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn1b3m$fhv$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze r...@p...fm
twierdzi...

|Użytkownik "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
|zadań

|IQ.
|
|??? Ciekawe w takim razie, dlaczego akurat tego typu pytania znalazły się na
|stronie Mensy? A nie było np. przepisów kulinarnych czy wskazówek
|dotyczących karmienia piersią.

Ewo to jest strona "testy i zagadki" tak do zabawy - tam nigdzie nie
jest napisane ze takie testy sa uzywane do pomiaru inteligencji - i o
ile wiem to nigdzie na stronach mensy polskiej nie ma informacji jakiego
typu problemy do rozwiazania wystepuja na sesjach testowych.

53. Data: 2003-10-20 21:19:12

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003 13:32:54 +0200 I had a dream that nowac
<g...@n...pl> wrote:
>ze porazka to sie zgodze! (tyle samo czasu na pier z 3 i kwadrat 55)
>ale o jakim pytaniu z bracmi mowisz - u mnie bylo z kolegami/przyjaciolmi i
>ich wiekiem i sie zgadza! (choc nie ukrywam ze mialem blad)

A 55 do kwadratu serio da się policzyć w tak krótkim czasie, jak się
oczywiście dysponuje metodą: (55*100+55*10)/2 - niestety za późno na to
wpadłem :)

54. Data: 2003-10-21 05:42:47

Temat: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn0j1n$rva$...@a...news.tpi.pl...

> Hmm, a jak świadczy o Twoich partnerach fakt, że chcą wiązać się z osobą,
> która będzie "ciągnąć ich w dół"?

może mają podejście jak Mrówka ? ;)

pozdrawiam

Monika

55. Data: 2003-10-21 06:04:12

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A 55 do kwadratu serio da się policzyć w tak krótkim czasie, jak się
> oczywiście dysponuje metodą: (55*100+55*10)/2 - niestety za późno na to
> wpadłem :)

No i chyba właśnie o to chodziło żeby na to wpaść.

Pozdrowienia.

Basia

56. Data: 2003-10-21 06:04:13

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cari <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn0l81$8gt$...@a...news.tpi.pl...
> Jakos nie wierze, ze pozostale wartosci nie maja dla Ciebie znaczenia.
> Umawiasz sie z kazdym brzydkim i otylym? Czy oni maja na czole wypisana
> wartosc IQ?

Ależ oczywiście, że nie, ale przecież jakiś papierek z wynikiem testu mogą
mi pokazać ;))

Nie ma dla mnie znaczenia, że ktoś ma IQ 130, a ktoś inny 135, więc jest dla
mnie bardziej interesujący. Ale nikt mnie nie przekona, że nie zauważy się
róznicy (w rozmowie) z kimś, kto ma między 85 a 100 (np.) a kimś, kto ma
130.

Powinnam zapytać Was czy umawiacie się z każdym który IQ ma poniżej 80,
skoro IQ nie ma dla was znaczenia ??

pozdrawiam

Monika

57. Data: 2003-10-21 06:12:19

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik :: Solana :: <s...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bn17e7$qjl$...@n...onet.pl...

> Jesli to Twoj partner ma wyzsze IQ od Twojego, to moze i ciekawiej.
>
> Odwrotnie jest mniej ciekawie.

Oj, uważaj Magdo, bo trafisz na szafot razem ze mną ;))

pozdrawiam

Monika

58. Data: 2003-10-21 06:21:42

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " Basia Z." sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :

> No i chyba właśnie o to chodziło żeby na to wpaść.

To Wy nie znacie kwadratow liczb do 100 ? Ja myslalam, ze to norma jest
znac wszystkie drugie potegi liczb od 1 do 100... Kurcze, moze ja
zboczona jestem..... :)

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

59. Data: 2003-10-21 07:00:17

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka napisala:

>To Wy nie znacie kwadratow liczb do 100 ?

A po co ? Takie masz hobby ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

60. Data: 2003-10-21 07:00:55

Od: "nowac" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A 55 do kwadratu serio da się policzyć w tak krótkim czasie, jak się
> oczywiście dysponuje metodą: (55*100+55*10)/2 - niestety za późno na to
> wpadłem :)

akurat z tym sobie poradzilem - dosc szybko w pamieci policzylem; natomiast
sposobem licze zawsze sumy kolejnych liczb np bylo 2,3,4,5,6,7,8 =5*7, inny
sposob warty uwagi to przy sumach roznych duzych liczb - jezeli nie ma
jednakowych jednosci w odpowiedziach dziesiatek i setek mozna nie liczyc ;)

"Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie
(SPAM) info
dlaczego dzieci niekochane, z rodzin o problemach
Re: kursy przedmałżeńskie-b.szy bkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce