czy mozna przedawkowac sok z marchwi

21. Data: 2001-03-16 07:55:40

Temat: Re: czy mozna przedawkowac sok z marchwi
Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Argon

[.....]

> Ja w przeciwienstwie do Ciebie nie pozdrawiam

A co - nieprzyjemnie jak się ktoś z Ciebie nabija?
Zapamiętaj sobie - kto sieje wiatr zbiera burzę.

--
pozdr
Gregg

22. Data: 2001-03-16 08:31:18

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Mar 2001 22:11:56 +0100, "Argon" <a...@a...net>
wrote:

>Ok przepraszam.. ale tylko CIebie bo kolezanka wyzej.. ktora pewnie dziecku
>zalecila by diete optymalna tluszcz, tluszcz i jeszcze raz tluszcz zamiast
>tej zdrowej marchwi nie wydaje mi sie byc godna przeprosin.. Hmm... odnosnie
>Ciebie to masz racje.. nie pomyslalem o tym.. ale nastepnym razem ktos
>moglby precyzowac pytanie.. bo nie myslalem, ze chodzi tu o dziecko.. A
>jesli chodzi o ten sok.. to chyba trzeba z nim tak jak ze wszystkim
>postepowac.. poprostu z umiarem..
>Pozdrawiam..

Czy wiesz, ze przeczysz sam sobie???
--
bez sensu:)
Pozdrawiam - Łukasz

23. Data: 2001-03-16 10:00:53

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Mar 2001 17:35:57 +0100, "Argon" <a...@a...net>
wrote:
>Przepraszam, ale jaka roznica by byla gdybym sie imieniem i nazwiskiem
>podpisal.. ???
zasadnicza

>Mysle, ze zadna..
zle myslisz... jesli w ogole

>Pozatym w internecie jest przyjete, ze
>wiekszosc osob posiada swoje pseudo i go uzywa..
tak samo jak jest przyjete ze aby nie zostac potraktowanym niepowaznie
nalezy sie podpisywac imieniem i nazwiskiem.

>Ja swoje mam juz ladnych
>prae lat i zawsze sie nim podpisuje.
ja swoje tez mam ladnych pare lat co nie przeszkadza mi w stosowaniu
oprocz ksywki mojego imienia i nazwiska

>Nie mam potrzeby podawania swoich
>danych osobowych. Wystarczy, ze dostaje spam na skrzynke pocztowa. Na domowa
>nie musze.
ja mimo iz z newsow korzystam prawie 5 lat to spam na skrzynke
pocztowa dostaje bardzo rzadko a na domowa nie dostalem jeszcze nigdy

pozdr
fEnIo

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Słynne brakujące ogniwo między małpą a człowiekiem
cywilizowanym - to właśnie jesteśmy my."
/Konrad Lorenz/

24. Data: 2001-03-16 20:25:24

Od: "Pati" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@c...com> napisał w
wiadomości news:CAUr6.361$4d3.82556@newsb.telia.net...

> [...]
> nickiem.....

> Nie pisz
> posty
>
> Bardzo ci wspolczuje.... Jestem polozna, informatykiem. Ilosci
> certfikatow miedzynarodowych ani wysokosci IQ nie wymienie ... Moja
> sugestia dotyczyla dawek wit. A w ciazy...

> specjalnosci?

> tlumaczenia
>
> Ja natomiast nie wstydze sie kim jestem. Podpisuje sie imieniem i
> nazwiskiem i za swoje slowa odpowiadam.
>
> mb
>

> sok z marchwi można przedawkować; piszę to całkiem serio; objawami są
m.in. pomarańczowe podeszwy stóp; nadmiar witaminy a - hyperwitaminoza to
też choroba; p...@g...pl

25. Data: 2001-03-17 10:07:08

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>moglby precyzowac pytanie.. bo nie myslalem, ze chodzi tu o dziecko.. A
>jesli chodzi o ten sok.. to chyba trzeba z nim tak jak ze wszystkim
Dalbys sobie spokoj z obrazaniem ludzi, a tak poza tym ile ty
masz lat??? Jest tutaj (na grupie) wiele na pewno starszych od Ciebie
osob i nawet z roznicy lat spedzonych na tym swiecie wymagaja
szacunku. Mysle, ze sam nie masz ich (lat) zbyt duzo, sadzac po twoich
postach i pustych odpowiedziach. Klocisz sie o drobizgi - o to, ze
ktos Ci zwrocil uwage - powinienes podziekowac i przeprosic, a nie
atakowac i oczerniac ludzi. Moj kuzyn ma 14 lat i tak wlasnie robi...
--
bez sensu:)
Pozdrawiam - Łukasz

26. Data: 2001-03-18 08:29:21

Od: "K." <k...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj Boze! Zadal czlowiek niewinne pytanie,oczekiwal odpowiedzi,a rozpetala
sie bzdurna dyskusja,obrzucanie sie obelgami.Czasem az mi sie odechciewa
korzystac z pomocy grup,bo zamiast skupic sie na tematyce ludzie daja upust
wlasnym kompleksom.Pewnie jest w zadanym przeze mnie temacie 20
odpowiedzi,ale o skutkach przedawkowania soku marchwiowego niemal
nic.Ludzie! Nie szkoda wam czasu ? Kultury chcecie sie nawzajem uczyc przez
internet?
K.

27. Data: 2001-03-19 07:28:13

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Użytkownik K. :

[....]

> Ludzie! Nie szkoda wam czasu ? Kultury chcecie sie nawzajem uczyc przez
> internet?

Miejsce jak każde inne - dlaczego nie miałoby być kulturalne?...
Kultury - MSZ - lepiej jak jest za duzo niz za malo.

28. Data: 2001-03-21 16:06:28

Od: "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W jarzynach witamina A występuje pod postacią prowitaminy tj beta-karotenu.
Witamina A jest rozpuszczalna w tłuszczach i jej nadmiar nie jest wydalany z
moczem. Przy nadmiernej podaży mogą więc wystąpić objawy zatrucia. National
Academy of Science zaleca w przypadku wit. A następujące normy:
niemowlęta 0,0 - 1,0 roku 375
dzieci 1 - lat 400
4-6 lat 500
7-10 lat 700
mężczyźni 1000
kobiety 800
kobiety ciężarne 800
kobiety karmiące piersią 1300
jednostką dawek we wszystkich wypadkach jest mikrogram RE - równoważnik
retinolu (1 RE=1 mikrogram retinolu lub 6 mikrogramów beta karotenu).
Monika Rać

Użytkownik "K." <k...@s...getin.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna przedawkowac sok z marchwi i czym to grozi? Ile dziennie mozna
> bezkarnie pic?
> K.

I NEED DIETETYKA !!!!!!!!!!!! :))
Dawki promieniowania